logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه‌ زنجان:

1630 زائر خانه خدا از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند

1630-زائر-خانه-خدا-از-فرودگاه-زنجان-اعزام-می‌شوند

مدیر فرودگاه‌ زنجان با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران خانه خدا فردا از زنجان گفت: یک هزار و  630 زائر خانه خدا با 6 پرواز از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: به ‌منظور تعامل هرچه بیشتر ارگان‌های مرتبط با عملیات اعزام زائران حج تمتع98 ، روز چهارشنبه  12 تیر جلسه هماهنگی با حضور مدیر و مسئولین فرودگاه‌ زنجان، حج و زیارت، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه، گذرنامه، نماینده هندلینگ، نماینده مرکز بهداشت، گمرک، اوژانس و غیره در فرودگاه‌ زنجان برگزار شد.

وی گفت: فرودگاه زنجان آمادگی کامل برای میزبانی زائران حج تمتع 98 را دارا بوده که تمام تمهیدات برای انجام شایسته این پروازها اندیشیده شده است.

مدیر فرودگاه‌ زنجان افزود: پرواز رفت زائران زنجانی از 17 تیر تا 19 تیر 98 توسط شرکت ایران‌ایر انجام می‌شود که در این پروازها یک هزار630 زائر و عوامل اجرایی زنجانی جابه‌جا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فردا نخستین پرواز از زنجان به مدینه انجام می‌شود افزود: نخستین گروه زائران فردا در ساعت 05:05 دقیقه از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: دومین پرواز نیز فردا ساعت 08:25 دقیقه از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حجاج زنجانی در مجموع با 6 پرواز اعزام می‌شوند که روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر روز دو پرواز از زنجان به مدینه انجام می‌شود عنوان کرد: سومین و چهارمین پرواز نیز دوشنبه از ساعت 07:55 دقیقه و 20:35 دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرفرودگاه زنجان بیان کرد: پنجمین و نهایتا آخرین گروه زائزان که ششمین پرواز بوده نیز در روز چهارشنبه در ساعت 06:05 دقیقه و 23:55 دقیقه از زنجان به مدینه انجام خواهد شد.

فرودگاه

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر