logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان مطرح کرد؛

حمایت از احزاب در چارچوب قوانین/ فعالیت های احزاب صرفا سیاسی نیست

حمایت-از-احزاب-در-چارچوب-قوانین-فعالیت-های-احزاب-صرفا-سیاسی-نیست

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت:رویکرد اساسی ما حمایت از احزاب در چارچوب قوانین است چرا که معتقدیم احزاب می توانند نقش اثر گذار، وحدت آفرین داشته باشند.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جمع احزاب اصولگرای استان زنجان اظهار داشت: رویکرد اساسی ما حمایت از احزاب در چارچوب قوانین است چرا که معتقدیم احزاب می توانند نقش اثر گذار، وحدت آفرین و شتاب بخش در زمینه  توسعه استان داشته و در تحقق و بستر سازی آن کمک کنند.

وی افزود:  نقش احزاب در فعالیت های جامعه صرفا سیاسی نبوده  و به عنوان مجموعه اثر گذار در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کمک کننده و اثرگذار هستند و می توانند در استان به ارتقای شاخص های کمک کنند.

این مسئول بیان داشت: باور ما این است که مجموعه احزاب با گذشته دور و پرسابقه تلاش کرده اند تا جامعه به سمت و سوی اهداف پیش رود اگر چه  ظهور و بروز احزاب در مقاطعی بیشتر بوده است اما این به این معنا نیست که در طول زمان کم نقش باشند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: رویکرد امروز مدیریت عالی استان توجه و اهتمام به احزاب است و   جلسات متعددی در این زمینه  برگزار شده است.

مرادی بیان داشت: معتقدیم احزاب با داشتن اساسنامه و مرامنامه تاثیرگذار در وحدت و انسجام جامعه هستند و امروز رویکرد خدمتگزاران مردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های اشتغال و رونق تولید است.

وی گفت: باور داریم این نشست ها می تواند مقوم وحدت بوده و به ایجاد نشاط در عرصه های مختلف به ویژه سیاسی کمک کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر