logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دادگستری استان زنجان:

فعالیت‌های سپاه پاسداران بر اساس نگاه انقلابی و حرکت جهادی است/ برنامه‌های مهم گام دوم انقلاب در قوه قضاییه مبارزه جدی با فساد است

فعالیت‌های-سپاه-پاسداران-بر-اساس-نگاه-انقلابی-و-حرکت-جهادی-است-برنامه‌های-مهم-گام-دوم-انقلاب-در-قوه-قضاییه-مبارزه-جدی-با-فساد-است

رئیس دادگستری استان زنجان با اشاره به فعالیت سپاه پاسداران گفت: فعالیت‌های سپاه پاسداران بر اساس نگاه انقلابی و حرکت جهادی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (ع) استان که در دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه مشکل امروز جامعه مشکل جهان‌بینی است اظهار کرد: اگر بتوانیم این مشکل را بر اساس تفکر بسیجی و حرکت انقلابی حل کنیم به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز با شرایط خاص کشور نیازمند نگاه انقلابی و حرکت جهادی هستیم.

وی با تأکید بر این موضوع که هدف انقلاب اسلامی برچیده شده ظلم ، ستم، تبعیض و برقراری احکام نورانی اسلام و قرآن است نه برای رسیدن به قدرت  افزود: اهداف دنیوی یک گذر گاه است و به تنهایی مقدس نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به هدف مقدس است.

رئیس دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: الحمدلله مجموعه سپاه پاسداران امروز همه اقدامات و فعالیت‌هایش بر اساس نگاه انقلابی و حرکت جهادی است و این امر مقدس و بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم گام دوم انقلاب در قوه قضاییه  مبارزه جدی با فساد است که برای اجرای این گام مهم با تمام قدرت پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد آثار و برکات فراوانی در پی خواهد داشت عنوان کرد: عادی سازی ارتکاب گناه و از بین بردن قبح برخی رفتار‌ها در جامعه و میان جوانان از نقشه‌های شوم دشمنان نظام است.

صادقی نیارکی اظهار داشت: دشمن با این اقدامات در صدد ضربه زدن به اعتقادات و ارزشهای اسلامی است که باید مراقب این توطئه های شوم دشمن بود و در برابر این تلاشهای دشمن بایستی با  اقدامات بجا و فرهنگی مقابله کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر