logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۱۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

ارتقاء و تسهیل خدمات دهی به بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان خدابنده

ارتقاء-و-تسهیل-خدمات-دهی-به-بیمه-شدگان-تامین-اجتماعی-شهرستان-خدابنده

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از ارتقاء و تسهیل خدمات دهی به بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان خدابنده خبر داد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه به وعده خویش در قبال مطالبات بیمه شدگان و مردم ولایتمدار شهرستان خدابنده وفا کردیم، اظهار کرد: در اسفند ماه سال 97 به مردم قول داده بودیم تا در تیر ماه سالجاری فعالیت درمانگاه سهرودی این شهرستان را دو شفته کنیم و اینک شاهد تحقق وعده هستیم.

مدیر درمان تامی اجتماعی استان زنجان مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی را ولی نعمتان این سازمان خواند و تاکید کرد: هر اقدامی که امکان ارتقاء و تسهیل خدمات دهی و رضایت خاطر مراجعین این درمانگاه را فراهم کند، دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: بعلت کثرت مراجعین و سرازیر شدن بیمه شدگان بویژه در فصول سرد سال از روستاهای اطراف این شهرستان  به این مرکز درمانی و همچنین مطالبه کانون بازنشستگان این شهرستان ما را بر آن داشت تا زمان فعالیت این مرکز درمانی را از صبح ، به صبح و عصر ارتقاء دهیم تا پاسخگوی نیاز بیماران این منطقه باشیم.

این مقام مسئول پیرامون تعداد مراجعین این درمانگاه نیز گفت: در سال 97 بیش از 43 هزار مورد پذیرش بیمار و ویزیت سرپایی توسط پزشکان در این مرکز صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان تصریح کرد: علیرغم مشکلات و محدودیتهای فراوان ، خوشبختانه مجوز فعالیت دو شیفته این مرکز درمانی را از سازمان مرکزی اخذ و با نیروهای بومی فعلی ، زمان فعالیت این درمانگاه را از صبح به صبح و عصر ارتقاء و افزایش دادیم .

گفتنی است این مرکز درمانی هم اکنون دارای پزشک عمومی، دندانپزشک، داروخانه، آزمایشگاه، داروخانه، مامایی و تنظیم خانواده بوده از ساعت 7:30صبح لغایت 18:15 عصر بصورت یکسره در تابستان سالجاری به مراجعین و بیمه شدگان این سازمان خدمت رسانی می‌کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر