logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

پیوند مسجد و مدرسه از فعالیت های تاثیرگذار ستاد اقامه نماز است

پیوند-مسجد-و-مدرسه-از-فعالیت-های-تاثیرگذار-ستاد-اقامه-نماز-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیوند مسجد و مدرسه یکی از فعالیت های مثمر ثمر ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان اظهار داشت: توجه به نماز یکی از مهمترین برنامه های هر مدیری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای ارزیابی مدیران، پایبندی عملی به دین و احکام اسلامی به ویژه نماز است، افزود: نماز بازتابی از رفتار و اعمال مدیر است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مدیری که به نماز اهمیت بدهد ،اخلاق مدار بوده و می توان انتظار امانت‌داری، اخلاق اسلامی و رعایت نظم، انصاف و عدالت را از وی داشت.

آیت الله خاتمی پیوند مسجد و مدرسه را یکی از فعالیت های مثمر ثمر ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود:  این طرح با تلاش ستاد اقامه نماز استان و با همکاری خوب مدارس اجرایی شد.

وی برگزاری اجلاس سراسری نماز را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این اجلاس، تنها اجلاس سالانه ای است  که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن پیام ارسال می کنند.

 

*اهمیت دادن به نماز شاخص ارزیابی دستگاه های اجرایی

"فتح الله حقیقی" استاندار زنجان نیز یکی از شاخص های عملکردی دستگاه های اجرایی را اهمیت دادن به نماز عنوان کرد و گفت: فعالیت های ارزشی در استان مورد توجه بوده و برای اجرای برنامه های ارزشی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید به نماز اهمیت داده و در ترویج آن نیز کوشا باشند چرا که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند توجه به نماز موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

این مسئول از اجرای پایلوت پیشگیری از  آسیب های اجتماعی اعتیاد و طلاق در زنجان خبرداد و گفت: این طرح در حال نهایی شدن است و یکی از محورهای آن ترویج نماز محسوب می شود.

استاندار زنجان نقش ستاد اقامه نماز را در اجرای برنامه‌ های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار دانست و بیان داشت:  اظهار داشت: باید در برگزاری جشنواره های مهم فرهنگی استان ستاد اقامه نماز فعالیت بیشتری داشته باشد.

حقیقی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه نماز در جشنواره شهید رجایی ،افزود: این جشنواره در بخش های مختلف برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر