logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

توقیف سه دستگاه اتوبوس حامل کالاهای قاچاق میلیاردی در زنجان

توقیف-سه-دستگاه-اتوبوس-حامل-کالاهای-قاچاق-میلیاردی-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: سه دستگاه اتوبوس حامل کالاهای قاچاق میلیاردی در زنجان توقیف شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای تحقق رونق تولید و اهداف اقتصاد مقاومتی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود مبارزه با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند. 

وی افزود : در همین راستا طی 24 ساعت گذشته  با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ا یجرود طرح شناسایی ، کنترل و کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان اجرا و ماموران موفق شدند با اجرای این طرح سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در برخی موارد قاچاقچیان از خودرو های عمومی و مسافر بر برای حمل و قاچاق کالا ها  استفاده می کنند گفت: ماموران در بازرسی از این سه دستگاه اتوبوس در محور " بیجار – زنجان  " انواع کالاهای قاچاق کشف کردند .

وی افزود: در  این بازرسی  دو هزار 382 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 560 ثوب البسه ، 72 دستگاه چراغ قوه الکتریکی ، 120 دستگاه لیزر ،5 پیک نیک کوهنوردی ،5 دوربین شکاری 4 جارو برقی ، 4 دستگاه آبمیوه گیری ، 8 دستگاه لوازم آشپزخانه و 10 دستگاه اتو برقی قاچاق كشف  شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان  ارزش کالاهای  قاچاق کشف شده  بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است  اظهار داشت : در این رابطه 3  متهم  دستگیر که اقدامات قانونی در حال انجام است.

کشف 80 راس دام قاچاق در زنجان

وی از كشف 80 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 ميليارد ریال خبرداد عنوان کرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، مأموران حين كنترل خودروها در محور زنجان- خرمدره به يك دستگاه كاميون باري مشكوك و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: مأموران در بررسی مدارک راننده و در بازرسي اين كاميون 80 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز حمل كشف كردند.

جهانبخش با اشاره به توقيف خودرو و معرفي متهم به مراجع قضائي تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام كشف شده را 2 میلیارد ريال برآورد كرده‌اند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر