logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

ایستادگی انقلابی و جهادی در برابر دشمن موفقیت را تضمین می کند/ ضرورت معرفی چهره واقعی دشمنان به نسل جوان

ایستادگی-انقلابی-و-جهادی-در-برابر-دشمن-موفقیت-را-تضمین-می-کند-ضرورت-معرفی-چهره-واقعی-دشمنان-به-نسل-جوان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر چه در برابر دشمنی جهادی و انقلابی ایستادگی می کنیم،موفقیت تضمین شده است

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: هفته بارخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است تا چهره واقعی این دولت استکباری که دم از حقوق بشر می زند،به مردم جهان آشکار شود.

وی با بیان اینکه منشا بسیاری از کشت و کشتارها و ظلم و ستم در جهان به ویژه در ایران اسلامی به آمریکا بر می گردد،افزود: یکی از مهمترین وظایف امروز مردم جامعه دشمن شناسی است.

این کارشناس مسائل سیاسی بر ضرورت معرفی چهره واقعی دشمنان نظام اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: امروز باید دشمن واقعی نظام، دین،مذهب و آیین ما به خوبی به نسل جوان شناسانده شود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز فرصت خوبی برای افشای حقوق بشر آمریکایی است تا گوشه ای از جنایات و حرکات ضد حقوق بشری آمریکا بازخوانی شود.

وی گفت: باید در برابر جنایت های و نفوذ  آمریکا به نظام اسلامی مردم هوشیار باشند و اجازه ندهند هیچ توطئه ای کارساز شود همانگونه که در چهل سال گذشته اجازه نداده اند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا،درخت انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده و دشمن از ضربه زدن به نظام اسلامی خسته شده است.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: امروز نظام اسلامی از نظر اجتماعی، سیاسِی و اقتصادی حرف های بسیاری برای گفتن دارد و می تواند در جهان تاثیرگذار باشد.

وی گفت: بازخوانی جنایت های آمریکا می تواند تذکر و تلنگری باشد که هر چه در برابر دشمن جهادی و انقلابی ایستادگی می کنیم،موفقیت تضمین شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر