logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان:

قلیان سراهای زنجان رصد می‌شوند/ در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر هیچ گونه اغماضی نداریم

قلیان-سراهای-زنجان-رصد-می‌شوند-در-برخورد-با-قاچاقچیان-مواد-مخدر-هیچ-گونه-اغماضی-نداریم

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه قلیان سراهای فعال در سطح شهر زنجان رصد می‌شوند گفت: قلیان سراهایی که در حوزه مواد مخدر فعالیت دارند شناسایی شدند.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه توزیع مواد مخدر در قلیان سراها وجود دارد ولی خیلی کم است اظهار کرد: در این راستا تعدادی از قلیان سراهای متخلفی که در سطح استان وجود دارد شناسایی شده است.

وی عنوان کرد: آمار همه قلیان سراهای استان زنجان را درآوردیم و با کمک پلیس اطلاعات قلیان سراهایی که در بحث مواد مخدر و مشربات الکلی فعالیت دارند شناسایی شده است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده اطراف مراکز آموزشی عنوان کرد: در این طرح کشفیات خوبی را در سطح استان در سال گذشته داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح بالای 8 کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعدادی از توزیع کنندگان نیز دستگیر شدند.

بابایی با اشاره به تاثیر مواد مخدر بر خانواده‌ها ابراز کرد: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که فرزندانشان از اعتیاد به مواد مخدر مصون است اگر مراقبت از فرزندان نباشند با گرفتار شدن در حوزه مواد مخدر کل شیرازه خانواده از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: در بحث قاچاق مواد مخدر هیچ گونه اغماضی نداریم و هر کسی در بحث قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته باشند براساس قانون به شدت برخورد می‌شود.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان نیروهای پلیس مواد مخدر با انگیزه کامل در محورهای مواصلاتی استان حضور می‌یابند و اقدامات مقابله‌ای را انجام می‌دهد افزود: افزایش کنترل‌های محورهای ارتباطی باعث کاهش ورود مواد مخدر به استان شده است.

وی در مورد ارائه آموزش‌های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر خاطر نشان کرد: 321 مورد آموزش در سطح استان در بحث پیشگیری و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از اعتیاد در سطح ادارات و مساجد و 104 مورد مشاوره فردی داشتیم و اتاق مشاوره پلیس نیز در زنجان راه اندازی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر