logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۱۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور معاون رییس جمهور؛

مرکز رشد فناوری های علوم نوین زنجان افتتاح شد

مرکز-رشد-فناوری-های-علوم-نوین-زنجان-افتتاح-شد

 مرکز رشد فناوری های علوم نوین زنجان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مسئولان استان؛ امروز در دانشگاه علوم پایه و تحصیلات تکمیلی زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در حاشیه افتتاح  مرکز رشد فناوری های علوم نوین زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیر بنای مرکز رشد فناوری ‌های علوم نوین زنجان ۲ هزار و ۵۵۰ متر است که با موافقت و همکاری مدیران ارشد استانی و وزارت علوم احداث شده است.

بابک کریمی با بیان اینکه ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بودجه برای این امر تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد:  ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای توافق نامه‌ای پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری وزارت علوم ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از این اعتبار پرداخت شد،بیان داشت: مابقی از طریق بودجه دانشگاه برای این منظور ارائه شد.

همچنین بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک صنعتی نوآوران از جمله شرکت دانش‌بنیان مهندسی و ساخت پارسان تجهیزات برق و شرکت دانش‌بنیان صافی‌سازان صفا و بازدید از پروژه پرورش گوسفند چندقلوزایی نژاد افشاری از جمله برنامه‌های ستاری در سفر به زنجان است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر