logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بيش از 123 کيلوگرم تریاک در زنجان

کشف-بيش-از-123-کيلوگرم-تریاک-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف محموله قاچاق مواد مخدر در زنجان گفت: بيش از 123 کيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در هفته جاری با انجام اقدامات فنی و پلیسی از انتقال دو محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر اردبیل  و شهرستان بناب موفق شدند این دو محموله را  شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: یکی از محموله ها که با یک دستگاه وانت پیکان حمل می‌‌شد در جاده" بناب -عجب شیر" در استان آذربایجان شرقی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: محموله دیگر در اتوبان " زنجان- قزوین " که با یک دستگاه کامیون حمل می شد متوقف و در بازرسی از آن  64 کیلو  و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه در این ارتباط  نیز  دو نفر دستگیر شدند گفت: در مجموع از این دو محموله 123 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل و فروش مواد مخدر موارد را  بامرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر