logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۱۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

برنامه جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در دستور کار است/فعالیت 1400 شرکت دانش بنیان در کشور

-برنامه-جامعی-برای-توسعه-شرکت-های-دانش-بنیان-در-دستور-کار-است-فعالیت-1400-شرکت-دانش-بنیان-در-کشور

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت:در سال جاری برنامه جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در دستور کار است و  حمایت های ویژه از این شرکت ها انجام می شود.

به گزارش موج رسا; سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر چهار هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه حمایت های لازم از شرکت های دانش بنیان انجام می شود، افزود: معافیت های گمرکی، مالیاتی و ارائه تسهیلات بانکی از جمله حمایت های این معاونت از شرکت های دانش بنیان محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در دستور کار است و  حمایت های ویژه از این شرکت ها انجام می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به همکاری مطلوب صندوق نوآوری و بانک ها برای کمک مالی و حمایت از شرکت های دانش بنیان، ادامه داد: تلاش می کنیم مشکلات این شرکت ها حل شود.

ستاری استان زنجان را در حوزه شرکت های دانش بنیان مهم ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت های مطلوبی در استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان وجود دارد.

وی یادآور شد: استان زنجان در حوزه های برق، الکترونیک، کشاورزی و آی سی تی دارای ظرفیت است و می تواند در این زمینه ها پیشرو باشد.

گفتنی است، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت ها امروز در زنجان حضور دارد.

شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه های وی در زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر