logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در دیدار صفری با حضرات آیات خاتمی، حسینی زنجانی و استاندار زنجان مطرح شد؛

هدف گذاری دشمنان تخریب چهره اسلام ناب محمدی (ص)است/ تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت نخست استان زنجان

هدف-گذاری-دشمنان-تخریب-چهره-اسلام-ناب-محمدی-(ص)است-تکمیل-طرح-های-نیمه-تمام-اولویت-نخست-استان-زنجان

آیت الله حسینی زنجانی گفت: هدف گذاری دشمنان اسلام از جمله تکفیری ها تخریب چهره اسلام ناب محمدی (ص)محسوب می شود.

به گزارش موج رسا،همزمان با ایام عید نوروز مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و اعضای شورای معاونین مرکز با حضرات آیات علی خاتمی، سیدمحمدحسینی زنجانی و مهندس درویش امیری بصورت جداگانه دیدار کردند.

در دیدارهای برگزار شده نامبردگان با تبریک حلول سال نو از استمرار اطلاع رسانی رسانه استانی به مسافران نوروزی و برنامه های مناسب  صداوسیمای مرکز زنجان تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه صدا و سیما یك دانشگاه عمومی است، ‌به نقش تاثیرگذار رسانه ملی در فرهنگ سازی و ترویج مبانی دینی و انقلابی در قالب محتوای برنامه های تولیدی پرداخت.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان درسال گذشته که از طرف مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود،  با تولید برنامه های مناسب زمینه معرفی و تشویق تولیدکنندگان کالا و خدمات را در سطح استان مهیا کرد و به لطف الهی و تلاش مضاعف و انقلابی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نیز انتظار این است به همین منوال عمل کند.

 وی از نقش وحدت آفرین رسانه استانی قدردانی کرد.

آیت الله حسینی زنجانی در این دیدار با تقدیر از عملکرد رسانه استانی نقش صدا و سیمای مرکز زنجان در مناسبت های مذهبی و ملی را نقشی اثرگذار ارزیابی کرد.

وی به هدف گذاری دشمنان اسلام از جمله تکفیری ها برای تخریب چهره اسلام ناب محمدی (ص) پرداخت و راه مقابله با این جریان منحرف را تبیین معارف ناب اسلامی برای اقشار مختلف مردم بویژه معارف اهل بیت(ع) دانست.

استاندار زنجان هم با اشاره به  نامگذاری سال1396 از سوی مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی،اشتغال و تولید» با تاکید بر اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت نخست استان زنجان در سال ۹۶ است، افزود: رسانه استانی در سال 95در مسیر تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان موفق عمل کرد.

درویش امیری کاهش تصادفات منجر به فوت و افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در زنجان را از نکات مثبت نوروز امسال ارزیابی کرد و به نقش دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفر استان در این خصوص تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  هم در این دیدارها ضمن تبریک میلاد مسعود دخت گرامی نبی مکرم اسلام  و حلول سال1396 از رهنمودها و همکاریهای ارزشمند حضرات آیات خاتمی و حسینی  با رسانه استانی در طول سال95 قدردانی کرد.

صفری با اشاره به صبغه مذهبی و دین محور شبکه اشراق تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان همواره در جمع مراکز پیشتاز سازمان در تولید برنامه هایی با محور دین و اخلاق است و تلاش جهت جذب مخاطب نیز بر همین اساس است.

مدیر کل مرکز یکی دیگر از رسالتهای رسانه استانی را انعکاس مشکلات مردمی اعلام کرد و افزود: صدا و سیما همواره سعی دارد مشکلات و کاستی های مردم استان را با نگاه طبیبانه، و خدمات انجام شده در بخشهای مختلف را به شکل مطلوبی انعکاس دهد.

وی صدا و سیما را در کنار نهادهای خدمات رسان به مردم دانست و گفت: رسانه استانی در سال جدید با تمام توان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر