logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۱۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

وضعیت بازار مسکن در زنجان نیازمند دخالت جدی است/ فضای کاذب بازار مسکن به ضرر مصرف کننده نهایی تمام می‌شود

وضعیت-بازار-مسکن-در-زنجان-نیازمند-دخالت-جدی-است-فضای-کاذب-بازار-مسکن-به-ضرر-مصرف-کننده-نهایی-تمام-می‌شود

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به وضعیت بازار مسکن گفت: وضعیت بازار مسکن در زنجان نیازمند دخالت جدی است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: بازار مسکن در سطح شهرستان و همچنین شهر زنجان نیازمند دخالت جدی است.

وی با بیان اینکه در شورای مسکن استان مباحث خوبی در این زمینه مطرح شدخ است، ابراز کرد: ما حمایت‌های خوبی را از مجموعه انبوه سازان خواهیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رونق تولید مسکن در تحقق شعار سال موثر خواهد بود، عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا حمایتهای صورت گرفته را به سمتی پیش ببریم تا هزینه‌های ساخت مسکن کاهش یابد.

وی با بیان اینکه باید تسهیلاتی فراهم کنیم تا تولید مسکن در شهر زنجان افزایش یابد، خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته که اثر این تصمیمات در آینده خود را نشان خواهد داد.

عسگری با اشاره به اینکه قرار بر این شده تا زمینهای دستگاه‌های دولتی را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند، ادامه: این این به دنبال تولید مسکن‌های ارزان قیمت برای مردم هستیم.

وی بیان کرد: افزایش میزان تسهیلات بانکی و کاهش سود این تسهیلات از جمله تصمیمات اخذ شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه برخی از فعالان بازار مسکن فضای بورس بازی را راه اندازی کردند، اظهار کرد: این افراد فضای کاذبی را ایجاد کردند که اثر سوء این موضوع را مصرف کننده نهایی خواهد دید.

وی گفت: دخالتهای لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا این فضا کنترل شود چرا که نیاز مسکن شهرستان احصا شده و براساس این نیاز برنامه ریزی لازم انجام شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر