logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

اقدامات دستگاه قضایی استان زنجان در اجرای عدالت قابل تحسین است

اقدامات-دستگاه-قضایی-استان-زنجان-در-اجرای-عدالت-قابل-تحسین-است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات دستگاه قضایی استان زنجان در اجرای عدالت قابل  تحسین است.

به گزارش موج رسا; آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی با حضور حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان زنجان و تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات و تلاشهای خوب دستگاه قضایی استان در اجرای عدالت تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: حقیقتا از زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین  صادقی نیارکی در دادگستری استان شاهد تحول و جریان خون تازه ای در مدیریت دستگاه قضایی استان بودیم و باید قدر دان چنین مدیرانی باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حضور حضرتعالی در استان یک فرصت برای استان می باشد.در این شرایط سخت کنونی حضور و وجود ایشان حتما مایه خیر و برکت خواهد بود.

وی گفت: ایشان شخصیتی هستند که از کیان نظام، اسلام و انقلاب جانانه دفاع می کنند که باید قدر چنین شخصیت هایی را دانست.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: اجرای دقیق حدود الهی از برنامه های دستگاه قضایی استان است. وقتی که احکام الهی به صورت دقیق اجرا شود،اثر بازدارنده داشته و جرایم کاهش خواهند یافت.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: در جمهوری اسلامی ایران ستم به احدی روا نیست. دستگاه قضایی تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق عامه بکار خواهد بست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر