logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد

نقطه قوت نظام در چالش‌های اقتصادی پای‌کار بودن مردم و نهادهای انقلابی است

نقطه-قوت-نظام-در-چالش‌های-اقتصادی-پای‌کار-بودن-مردم-و-نهادهای-انقلابی-است

نقطه قوت نظام در وضعیت اقتصادی موجود حضور مردم درصحنه و پای‌کار بودن روحانیت و نهادهای انقلابی برای افزایش رضایتمندی و امید در جامعه و ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان همواره در کارهای خیر به‌ویژه در حوزه کمک به نیازمندان پیش‌قدم هستند، گفت: حضور و مشارکت مردم در حوزه کارهای خیر و احسان نشانه بصیرت، ولایتمداری و التزام و اعتقاد عملی آن‌ها به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه جنس کار کمیته امداد نیز فرهنگی و برگرفته از مبانی و ارزش‌های اسلامی است، افزود: از رویکردهای مهم کمیته امداد، توانمندی فکری و ارتقاء روحیه ولایتمداری جامعه هدف این نهاد از طریق اجرای برنامه‌های اعتقادی و معنوی مختلف است تا در کنار توانمندی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت، توانمندی فرهنگی آن‌ها نیز رقم خورده و انسان‌های شاکر و قانع پرورش یابند.

صفری با اشاره به اینکه از برنامه‌های مهم دیگر کمیته امداد استان زنجان به‌عنوان بال عاطفی نظام، افزایش فعالیت‌های این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی باهدف اجتماع‌محور فرآیند فقرزدایی است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شفاف‌سازی عملکردها، اعتماد و اطمینان خیران به کارکردهای اثربخش کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی ارتقاءیافته و به مشارکت بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد بینجامد.

وی بابیان اینکه با همین رویکرد هیچ مددجوی پشت نوبت دریافت خدمت از این نهاد در استان زنجان وجود ندارد، گفت: نقطه قوت نظام در وضعیت اقتصادی موجود حضور مردم درصحنه و پای‌کار بودن روحانیت و نهادهای انقلابی برای افزایش رضایتمندی و امید در جامعه و ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام است.

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های اثرگذار کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی، گفت: اصل خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نیازمندان تعریف‌شده و کمیته امداد از نهادهایی است که خدمات نظام در آن ملموس، قابل‌توجه و برجسته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر