logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۱۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

بیش از 150 معتاد متجاهر در استان زنجان دستگیر شدند/ مناطق آلوده استان زنجان تحت نظر پلیس است

بیش-از-150-معتاد-متجاهر-در-استان-زنجان-دستگیر-شدند-مناطق-آلوده-استان-زنجان-تحت-نظر-پلیس-است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به شناسایی مناطق آلوده استان زنجان گفت: بیش از 150 معتاد متجاهر در استان زنجان دستگیر شدند.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مناطق آلوده استان زنجان شناسایی شده است اظهار کرد: همه این مناطق تحت نظر پلیس مواد مخدر استان است.

وی تصریح کرد: بالای 90 درصد دستگیر‌یها در حوزه مواد مخدر بومی‌اند و فقط دستگریهایی که در محورهای استان زنجان انجام می‌شود اکثرشان غیربومی هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه سه منطقه آلوده استان که تحت نظر جدی پلیس بوده اقدامات خوبی انجام شده است افزود: حسین آباد ابهر نیز اقدامات خوبی شده و بیشتر قاچاقچیان مواد مخدر در این منطقه فعالیت می‌کنند که فعالیت‌های خوبی در این منطقه انجام شده است.

وی بیان کرد: بیشتر نفراتی که دستگیر می‌شوند مواد مورد نیاز خود را از حسین‌آباد ابهر تهیه می‌کنند که اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و سال گذشته یکی از اراذل اوباش این منطقه که در زمینه مواد مخدر نیز فعالیت داشت توانستیم دستگیر کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه بیش از 150 معتاد متجاهر را در ابتدای سال جاری دستگیر کردیم افزود: از این تعداد 20 نفر در شهرستان ابهر بودند 10 نفر خدابنده٬ 10 نفر خرمدره٬ 5 سلطانیه و 105 نفر نیز در زنجان بودند.

وی عنوان کرد: این معتادان دستگیر شده متجاهر بودند و بیشتر آنها نیز سابقه سرقت داشتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان عنوان کرد: وقتی این افراد دستگیر شدند آمار سرقت‌های خرد به ویژه شهرستان زنجان خیلی کاهش یافت.

وی بیان کرد: بیش از 100 نفر از این معتادان دستگیر شده در زندان به سر می‌برند.

بابایی در مورد توقیف خودرو‌های حامل قاچاق مواد مخدر در زنجان افزود: 124 خودرو و 26 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر