logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۱۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

امام صادق (ع) شبکه عظیم تبلیغات دینی را پایه گذاری کردند/ اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان

امام-صادق-(ع)-شبکه-عظیم-تبلیغات-دینی-را-پایه-گذاری-کردند-اعزام-مبلغان-به-مناطق-مختلف-استان-

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام صادق (ع) اندیشه‌های ناب اسلام را تعمیق بخشیده و شبکه عظیم و تأثیر گذار تبلیغات دینی را پایه گذاری کردند.

 حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گوی با خبرنگار  موج رسا;  با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)،اظهار داشت: بنيان فكري امام صادق (ع) تا به امروز راهنماي پيروان حقيقت بوده و نهضت عظيم علمي آن امام همام، شيعه جعفري را تاسييس كرد. 

وي ادامه داد: امام صادق (ع) علاوه بر فقه، اعتقادات و اخلاق، در شاخه هاي گوناگون علوم به تربيت شاگردان و محدثان و عالمان پرداختند.
این مسئول بیان داشت: پاسخگويي به شبهات ديگر از اقدامات مهم آن حضرت در مقابله با بدعت های جامعه آنروز بود که ضروری است براي ترويج و شناخت شخصيت و مكتب امام جعفر صادق(ع) همگان تلاش کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) در دوران امامت خود به عنوان مرجع بزرگ و منبع قوي علمي و معنوي در جهان اسلام مطرح و داراي چهار هزار شاگرد بودند.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه امام صادق (ع) مهمترين دانشگاه جهان اسلام را در آن دوران پايه گذاري كرده و به تربیت دانشمندان بزرگی پرداختند، افزود: امام با کوشش علمی و فکری مستمر و هوشمندانه،مبانی دینی و اندیشه‌های ناب اسلام را تعمیق بخشیده و شبکه عظیم و تأثیر گذار تبلیغات دینی را پایه گذاری کردند.
وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)،افزود: به همین مناسبت  ویژه برنامه های شهادت امام صادق (ع) توسط مبلغین اعزامی برگزار می شود.
این مسئول بیان داشت:تمامی مساجد استان زنجان که دارای ائمه جماعت هستند ویژه برنامه سوگواری و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار کردند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر