logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت کشورمان را به رخ دشمن کشید/ تحریم‌های جدید نشان دهنده عدم صداقت آمریکایی‌ها است

سرنگونی-پهپاد-آمریکایی-قدرت-کشورمان-را-به-رخ-دشمن-کشید-تحریم‌های-جدید-نشان-دهنده-عدم-صداقت-آمریکایی‌ها-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت کشورمان را به رخ دشمن کشید.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تسلیت شهادت امام  جعفر صادق(ع) به خدمات این امام بزرگوار برای جهان تشیع اشاره و اظهار کرد: امام محمد باقر (ع) دانشگاه علمی و تربیت شاگردان را برای احیای دین اسلام راه‌اندازی کرد و امام صادق(ع) نیز با قوت و قدرت به آن گسترش و اعتلا بخشید.

وی با بیان اینکه به فکر دیگران بودن از خصوصیات شیعیان است، ابراز کرد: در شرایط سخت اقتصاد باید به فکر همدیگر  بوده و از هم غافل نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به هفت تیر ماه سالروز ترور اعضای حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی مدیری آگاه و مدبر در مقابل حوادث بود.

وی به خصوصیات شهید بهشتی اشاره کرد و این شخصیت را دارای روحیه بزرگ تعبدی دانست و خاطرنشان کرد: لقب امام راحل به شهید بهشتی در خصوص اینکه بهشتی یک ملت بود، برازنده این شهید است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مسیر دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با فساد ادامه داد: رئیس جدید قوه قضاییه نیز در این راستا گامهایی را برداشته است.

وی با اشاره به اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داد و منجر به شهادت جمعی از هموطنان ما شد که  این اقدامات نشان دهنده جنایات دولت آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رفتارهای متناقض رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد: رئیس جمهور آمریکا از یک طرف با فرستادن واسطه به دنبال گفت‌وگوی بدون پپیش شرط است اما از طرف دیگر پتروشیمی ما را تحریم می‌کند که نشان دهنده عدم صداقت آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروهای مسلح کشورمان گفت: با سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه صلابت و قدرت کشورمان به رخ دشمن کشیده شد.

آیت‌الله خاتمی همچنین تحریم جدید آمریکا در خصوص در رابطه با مقام معظم رهبری را نشان دهنده اقتدار رهبر انقلاب اسلامی دانست.

وی به برپایی پرشور ننماز جماعت در مساجد اشاره کرد و یادآور شد: این یک دغدغه فرهنگی است که من آن را در محافل و مجالس مختلف بیان می‌کنم و امیدوارم در این زمینه کارهای فرهنگی مناسبی انجام شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر