logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
آیت‌الله اراکی در زنجان:

انقلابی‌گری به معنای نترسیدن از موانع برای رسیدن به اهداف دین است/ آل سعود بداند که اگر خویشتن‌داری نمی‌کردیم، امروز بلای دیگری سرشان می‌آمد

انقلابی‌گری-به-معنای-نترسیدن-از-موانع-برای-رسیدن-به-اهداف-دین-است-آل-سعود-بداند-که-اگر-خویشتن‌داری-نمی‌کردیم،-امروز-بلای-دیگری-سرشان-می‌آمد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به شاخصهای انقلابی گری گفت: انقلابی‌گری به معنای نترسیدن از موانع برای رسیدن به اهداف دین است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله محسن اراکی در سخنرانی که در هیئت ثاراله زنجان داشت با بیان اینکه دست یاری خداوند از اول انقلاب تاکنون با ما بوده است، اظهار کرد: منطق علوی و شیعی همیشه در یاری خداوند را با خود می‌بیند.

وی با اشاره به اینکه عمل به دستور خداوند قدرتی مضاعفی را به انسان می‌دهد، ابراز کرد: شرط پیروزی به دستور خداوند عمل کردن و در برابر دشمن کوتاه نیامدن است، در اول انقلاب و همچنین جنگ  تحمیلی که ما چیزی برای جنگیدن نداشتیم اما تنها خداوند بود که ما را یاری کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیا این  درست است که با وجود این همه عنایت و یاری خداوند و متعال و گذشت 40 سال از انقلاب ما باید آمریکا را بپرستیم؟ ما امروز در علم کشور ما یکی از پیشرفته‌ترین کشورها است به طوری که در برخی از رشته‌های علمی جزو پنج کشور نخست دنیا شده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما فشار اقتصادی داریم اما جمع وضع اقتصادی کشور ما نسبت به گذشته ترقی داشته است، گفت: امروز ما توان اقتصادی بالایی داریم اما مدیریت‌ها درست نیست.

آیت‌الله اراکی با اشاره به اینکه تصمیم به ریختن هفت میلیون سکه و 18 میلیارد دلار به بازار مدیریت نیست، خاطرنشان کرد: همزمان با اعلام تحریم توسط آمریکا بیت المال را خالی کردند، این چطور مدیریتی است؟

وی با بیان اینکه ما در کشاورزی، معادن و نیروی انسانی جزو بهترین کشورها هستیم، عنوان کرد: چرا باید این همه احساس ضعف کنیم و آمدن خارجی‌ها به کشور را جشن بگیریم در حالی که برای هیچ کاری نکردند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شب جشن ملت ما آن روزی است که ملت سرپای خود ایستاده و از چین و ژاپن نیز پیشرفته تر شود و به آمریکا نیز نیازی نداشته باشد، ادامه داد: ما چیزی از فرانسوی‌ها و آمریکایی‌ها کم نداریم، وقتی جوانان ما توانستند موشک بسازند بنابراین توان ساختن هواپیما و دیگر موارد را هم دارند.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی این است که وقتی خداوند فرمود کاری را انجام بده به دنبال انجام آن برویم چرا که قدرت انجام آن را هم به انسان می‌دهد.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه اکنون قدرت اول منطقه بوده و در آن طرف مدیترانه هستیم، افزود: اکنون به عربهای عربستان سعودی باید گفت که شما چه می‌کنید در حالی که در حلقه محاصره ما قرار دارید، بنابراین زیاد هارت و پورت نکنید چرا که لازم باشد روزی با شما برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: این ما هستیم که در برابر آل سعود خویشتن داری می‌کنیم و نمی‌خواهیم منطقه را به جنگ بکشانیم. اگر ما هم جنگ طلب و جنگ افروز بودیم اکنون می‌دانستند سرشان چه می‌آمد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه انقلابی‌گری نزد ما به این معنی است که برای دستیابی به اهداف دین از هیچ مانعی نترسیم، عنوان کرد: انقلابی کسی است که به دستور خداوند و طبق تشکیلات و فرمان رهبر عمل می‌کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر