logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان:

کشف 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان/ 7 باند توزیع کننده مواد مخدر در زنجان منهدم شد

کشف-466-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-7-باند-توزیع-کننده-مواد-مخدر-در-زنجان-منهدم-شد

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس مواد مخدر با اقدامات خود سطح استان را برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرده است گفت: در این راستا 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

به گزارش موج رسا; سعید بابایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در کنار اقدامات مقابله‌ای اقدامات آموزشی پیشگیرانه نیز انجام می‌شود اظهار کرد: اقدامات مقابله‌ای که در سطح استان انجام می‌شود شامل طرح‌های پاکسازی است.

وی تصریح کرد: طرحهای پاکسازی که در طول سال انجام شده شامل طرح پاکسازی ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای موصلاتی استان زنجان است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان امسال بیش از 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است بیان کرد: در این رابطه 916 نفر از قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در این رابطه نیز 150 خودرو و موتورسیکلت توقیف شده و بیش از 560 مرحله طرح پاکسازی نیز در سطح استان زنجان اجرا شده است.

بابایی با بیان اینکه با اجرای طرح پاکسازی در استان زنجان بیش از 475 نفر از معتادان متجاهر در سطح استان زنجان دستگیر شدند خاطر نشان کرد: این معتادان به کمپ دو اسب زنجان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه در کشفیات مواد مخدر 35 درصد کاهش داشتیم عنوان کرد: علت کاهش مواد مخدر نیز بیشتر به اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی و طرح‌هایی که در محورهای مواصلاتی استان نیز انجام می‌شود برمی‌گردد و با این اقدامات از ورود مواد مخدر به صورت عمده جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان ابراز کرد: بیشتر افراد دستگیر شدگان خرده فروش در سطح استان هستند که بیشتر این افراد نیز افراد بومی هستند.

وی با بیان اینکه پلیس زنجان با اقدمات مقابله‌ای محورهای مواصلاتی و سطح استان زنجان برای قاچاقچیان ناامن کرده است افزود: این اقدامات باعث کاهش فعالیت قاچاقچیان و کاهش ورود مواد مخدر به استان و در نهایت کاهش کشفیات شده است.

بابایی در مورد انهدام باند‌های توزیع کننده مواد مخدر در استان زنجان بیان کرد: سال گذشته 7 باند مواد مخدر توسط پلیس متلاشی شد که امسال نیز این تعداد 7 مورد بود.

وی با اشاره به اینکه از 916 نفر دستگیر شده در حوزه مواد مخدر 44 نفر قاچاقچی بودند افزود: 17 نفر حمل کننده، 34 نفر توزیع کننده، 178 نفر خرده فروش و 643 نفر نگهداره بودند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در جمع معتادان دستگیر شدند هیچ معتاد خانمی نداشتیم افزود: چند مورد خود معرف داشتیم که به کمپ ترک اعتیاد بانوان تحویل داده شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر