logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به همت حوزه هنری استان زنجان ؛

نمایشگاه مصور«افشای حقوق بشر آمریکایی» در زنجان دایر شد

نمایشگاه-مصور«افشای-حقوق-بشر-آمریکایی»-در-زنجان-دایر-شد

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: نمایشگاه مصور، با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی از پنجم تیر ماه سال جاری در دانشگاه زنجان برپا شده و تا دوازدهم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش موج رسا; خدایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در این نمایشگاه ۴۰ اثر از آثار منتخب جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در قالب پوستر، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکس در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ از آثار هنرمندان شاخص کشوری و بین‌المللی با محتوای جنایات آمریکا در جهان به ویژه بر ضد ملت ایران به نمایش درآمد. 

خدایی افزود: پوسترهای این نمایشگاه بیانگر اتحاد نظام سلطه با رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی مانند منافقین و داعش، کشتار آشکار و نهان ملت‌های مظلومی، چون سرخ‌پوستان و بومیان آمریکا، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری و ترور است.

 وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی اقشار مختلف مردم با زوایای پنهان و آشکار حقوق بشر آمریکایی، افشای اهداف شوم و اعمال تروریستی جریان‌ها و گروه‌های تکفیری، ایادی استکبار و تبیین ابعاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با چالش‌ها، تهدیدات و شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان عنوان کرد.

 مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان یادآور شد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی به مناسب «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، چهارشنبه پنجم تیرماه ۹۸ در دانشگاه زنجان برپا شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر