logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

قوه قضاییه مأمن و پناهگاه مردم است‏/ دوران آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه منشأ تحولات اساسی خواهد بود

قوه-قضاییه-مأمن-و-پناهگاه-مردم-است‏-دوران-آیت‌الله-رئیسی-در-قوه-قضاییه-منشأ-تحولات-اساسی-خواهد-بود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس  با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه گفت: دوران آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه منشأ تحولات اساسی خواهد بود.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه اظهار کرد: از زمانی که آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه منصوب شده شاهد آغاز تحولاتی در این قوه هستیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی برای دستگاه قضایی کشور برنامه دارد، ابراز کرد: ایشان تا این لحظه نشان داده که برنامه محور بوده و برای تحول در این قوه نیز از همان ابتدا کارهایی را آغاز کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی باید همین تحولات را با قوت ادامه دهد، تصریح کرد: به طور یقین این اقداماتی که در دستگاه قضایی آغاز شده رضایت مردم از این قوه را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد در کشور ما باید سیستماتیک شود و از طرفی باید شاهد کاهش پرونده‌های ورودی، کاهش زندانیان، ارائه گزارش به مردم، بررسی لیست اموال و دارایی‌های مسئولان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشیم که خوشبختانه با انتصاب آیت‌الله رئیسی این موضوعات با قدرت انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ارائه لیست اموال و دارایی‌های مسئولان برای صیانت از خود افراد است، گفت: این اقدامات رئیس جدید قوه قضاییه امیدواری مردم به این دستگاه را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: قوه قضاییه مأمن و پناهگاه مردم است و در این راستا هرچه اعتماد مردم به این قوه تقویت شود در جهت تقویت نظام خواهد بود.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضاییه در کاهش حساب‌ها به 5 حساب تاکید کرد: این اقدامات اعتماد بیشتر مردم به این قوه را در پی خواهد داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر