logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۱۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد موجب امیدواری مردم می شود

عزم-جدی-قوه-قضائیه-در-برخورد-با-فساد-موجب-امیدواری-مردم-می-شود

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم جدی رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد می تواند موجب امیدواری مردم به مسائل کشور باشد.

احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات رئیس قوه قضائیه در اولین برنامه تلویزیونی خود،اظهار داشت: صحبت های رئیس قوه قضائیه با مردم موجب دلگرمی آنها به فعالیت این قوه می شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از مهمترین وظایف قوه قضائیه محسوب می شود، افزود: این قوه باید و با فسادهای اداری، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی در جامعه مبارزه کند که در رویکرد جدید این قوه می توان این موضوع را مشاهده کرد.

این نماینده با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه، گفت: متاسفانه فساد اقتصادی و اجتماعی افزایش یافته است و انتظار داریم  رئیس قوه قضائیه دلسوز و به مسائل مسلط باشد.

بیگدلی ادامه داد: امیدواریم رئیس قوه قضائیه دلسوز و وفادار به انقلاب اسلامی با این روند که فعالیت های خود را شروع کرده اند،ادامه دهند.

وی در خصوص کاهش حساب های قوه قضائیه نیز گفت: هر چه حساب های بانکی کمتر شود،قابل دسترسی بوده و مشکلات و مسائل کمتری ایجاد می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد حساب ها موجب ایجاد مشکلات بسیاری می شود، افزود: با  کاهش تعداد حساب ها،نظارت و بررسی و گزارش دادن مطلوبتر می شود.

بیگدلی با ذکر این مثال که اگر تعداد پرونده های قوه قضائیه از 3 میلیون به 500 هزار پرونده کاهش یابد،پرونده ها با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شده و مردم راضی تر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کاهش پرونده ها موجب کاهش افراد پیشت نوبت شده و قضات با طیف خاطر و آرامش بیشتری به کار خود می پردازند که این امر در کیفیت کار تاثیرگذار است.

این نماینده ارائه گزارش به مردم را از سوی رئیس قوه قضائیه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید همه قوا نسبت به گزارش دهی اقدام کنند اگرچه در برخی جاها مردم به حاشیه می روند.

بیگدلی بیان داشت: شفافیت در قوه قضائیه مردم را امیدوارتر می کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر