logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶

افزایش قیمت لوازم آرایشی در استان زنجان

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از افزایش قیمت لوازم آرایشی خبر داد گفت: با بالا و پایین شدن قیمت‌ دلار، قیمت لوازم آرایشی نیز در نوسان است.

نان زنجان رتبه برتر کیفیت را گرفت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق گزارش مرکز پژوهش‌های غلات کشور، نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند ماه سال گذشته رتبه برتر را به لحاظ کیفیت در سطح کشور کسب کرد.

تشکیل ۲۵ پرونده قضایی تخلفات زیست محیطی در ماهنشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵ فقره پرونده قضایی تخریب محیط زیست در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است گفت: ابتدا نیروها مختصات محیط را تهیه کرده و با استعلام از اداره منابع طبیعی در صورت مرتع بودن اقدام به پیگیری قضایی می‌‌شود.

فعالیت 357 پزشک متخصص در استان زنجان

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه سعی بر این است تعداد پزشکان متخصص در مناطق محروم بیشتر شود گفت: ۳۵۷ پزشک متخصص در استان زنجان فعالیت دارد.

قلع‌و‌قمع ۸۵ فقره ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در زنجان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال اقدام به قلع و قمع ۸۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی استان شد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز جدی و پیگیر است.

عرضه مستمر لاستیک از طریق پلتفرم‌های داخلی در زنجان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تایر خودرو به نرخ دولتی در روزهای زوج هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در پلتفرم قبضینو عرضه می‌شود گفت: تنها مشکل در عرضه لاستیک پراید مشکل وجود دارد.

۳۴ آموزگار ابتدایی در ابهر استخدام می‌شوند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۳۴ نفر در آزمون استخدامی فرهنگیان پذیرفته خواهند شد تا به‌ عنوان معلم وارد کلاس درس شوند.

نجاتِ حیات+فیلم

اجرای پروژه‌های آبخوانداری همچون چهر‌آباد علاوه بر کنترل اثرات تخریبی سیلاب توانسته حجم قابل توجهی آب را در حوزه آبخیز ذخیره و به توسعه و رونق هر چه بیشتر روستا‌ها کمک کند.

سیلاب برون‌قشلاق ماهنشان تهدیدی برای سلامت مردم روستا+ فیلم

سیلاب برون‌قشلاق که در مرکز روستا قرار دارد که با توجه به وجود آلودگی‌ها زمینه‌ساز انتشار بیماری‌ها بوده و از طرفی دیگر به دلیل قرار گرفتن در معرض سیل تهدیدی جدی برای مردم روستا است.

کاهش حوادث منجر به فوت گازگرفتگی در زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 1401 در استان 13 نفر در حوادث آتش سوزی، انفجار و گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند، گفت: در سال گذشته نیز هشت نفر بر اثر حوادث ناشی از آتش سوزی و گاز گرفتگیِ حاصل از انسداد دودکش جان خود را از دست دادند.

شاعر زنجانی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شناخته شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه ناصر دوستی از شعرای برجسته استان زنجان است که خالق ادبی هنری در زمینه‌ها و موضوعات روز در جامعه است گفت: شاعر زنجانی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شناخته شد.

۶۰۰ نفر از صنعتگران صنایع دستی در زنجان زیر چتر بیمه می‌روند

معاون صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 130 نفر از هنرمندان صنایع دستی در استان زنجان تحت پوشش بیمه قرار دارند، گفت: سال گذشته ۶۰۰ نفر از صنعتگر صنایع دستی جهت بیمه به وزراتخانه معرفی شدند.

بانوی فوتبالیست زنجانی که افسانه شد

بانوی فوتبالیست زنجانی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد امروز که به عنوان خانم گل معرفی شده می‌گوید: علاقه بسیار زیاد من به فوتبال قابل توصیف نیست و با همت و پشتکاری که داشتم توانستم به عنوان خانم گل معرفی شوم.

نجاتِ میر‌بهاءالدین+فیلم

استاندار زنجان ۲۹ فروردین با دستگاه‌های اجرایی اتمام حجت کرد تا محدوده پل میر‌بهاءالدین زنجان تا ۱۵ خرداد ماه ساماندهی شود، با این دستور افشارچی از امروز این طرح آغاز شد.

مجلس یازدهم از طرح شفافیت آرا تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها/ تلخ و شیرین های 4 ساله خانه ملت!

در حالی روزهای پایانی مجلس یازدهم در حال سپری شدن است که وکلای ملت در دوره چهارساله نمایندگی طرح هایی را از تصویب گذراند که هر یک در سرنوشت سال های آینده کشور اثرگذار خواهد بود.