logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۱۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

تعامل پلیس و دستگاه قضائی منجر به ارتقاء امنیت در جامعه مي‌شود

تعامل-پلیس-و-دستگاه-قضائی-منجر-به-ارتقاء-امنیت-در-جامعه-مي‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه راه تمدن سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مسیر مردم محوری و جامعه پذیری عبور می کند گفت: امروز اقتدار کشور برگرفته از اقتدار قضائی در حمایت از برخورد با ضد ارزش ها است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در نشست قضائی- انتظامی با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دادگستري امري اجتناب ناپذير بوده و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.

سردار جهانبخش با تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی با دادگستری، تامین امنیت برای شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ایجاد و برقراری حفظ و امنیت مثال زدنی حاکم بر استان حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی با حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی استان از این نیرو است که فضا را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه راه تمدن سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مسیر مردم محوری و جامعه پذیری عبور می کند بیان کرد: ضمانت اجرایی پلیس دستگاه قضائی است .

سردار جهانبخش با بیان اینکه قوه قضائیه سازمانی پیشرو در گام دوم انقلاب است، افزود: امروز اگر ما مقتدرانه در حوزه دفاع از ارزش‌ها هستیم، بطوری که هیمنه ارزش های انقلاب اسلامی کل سلطه گری غرب مخصوصا آمریکا را دچار لرزه می کند این نشان می دهد که اقتدار و ارزش های نظام جمهوری اسلامی برپا است و این اقتدار برگرفته از اقتدار قضائی در حمایت از برخورد با ضد ارزش‌ها است‌.

وی قوه قضائیه را بزرگترین پناهگاه و ملجا مردم دانست و تصریح کرد‌: امروز وجهه ضد فساد قوه قضائیه خیلی از ثواب‌ها ، راستی و درستی و هنجار‌ها را در جامعه شکل می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اگر انشقاقی بین سازمان‌ها بویژه سازمان‌هایی که متولی عدالت اجتماعی و امنیت اجتماعی هستند دشمن را به اهداف خود نزدیک می کند بیان کرد: هیمنه انسجام  اجتماعی و ملی ما دشمن را به لرزه خواهد انداخت‌.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امروز اقتدار کشور برگرفته از اقتدار قضائی در حمایت از برخورد با ضد ارزش‌ها است افزود‌: شاکله اولیه حقوق شهروندی، دفاع از ارزش های موجود در جامعه است که در تحقق بهینه آن،همگرایی پلیس با دستگاه قضائی بسیار اثرگذار است که تاکید مجموعه انتظامی استان همواره بر این مهم بوده است.

وی با بیان این که مجموعه انتظامی استان براساس رویکرد جامعه محوری در تلاش است تا حداکثر مشارکت عمومی را در تأمین امنیت پایدار جلب و احساس آرامش واقعی را در بین شهروندان ایجاد کند؛ خاطر نشان کرد: تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا یکی از عوامل بسیار مهم در کاهش آسیب ها و جرایم مختلف است که همواره زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان قانون و قانون گرایی را شاخصه یک جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: پليس به عنوان يک نيروي جامعه محور و مردمي با بهره‌مندي از اخلاق و منش اسلامي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سعي دارد مطابق قانون به وظيفه خود به نحو مطلوب عمل كند.

سردار جهانبخش با تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی با دادگستری، تامین امنیت برای شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ایجاد و برقراری حفظ و امنیت مثال زدنی حاکم بر استان حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی با حمایت‌های بی دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی استان از این نیرو است که فضا را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر