logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

بیش از 1400 پرونده تعزیراتی در زنجان مختومه شد

-بیش-از-1400-پرونده-تعزیراتی-در-زنجان-مختومه-شد-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به میزان پرونده‌های مختومه شده در استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 400 پرونده امسال در زنجان مختومه شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در سه ماهه امسال یک هزار و 410 پرونده به شعب این اداره کل وارد و در این مدت یک هزار و 3 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آراء صادره، متخلفان به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 90 میلیارد و 900 میلیون ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش 106 درصدی وصول جرایم نقدی  در استان زنجان عنوان کرد: همچنان تعزیرات حکومتی با متلفان قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه برخوردها همچنان ادامه دارد عنوان کرد: در سه ماهه اول سال گذشته 9 میلیارد و 900 میلیون ریال از جرایم نقدی وصول شده بود که این رقم در مدت مشابه سالجاری به بیش از 20میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.

ممیزی خاطر نشان کرد: این میزان افزایش نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب این اداره کل در برخورد با تخلفات و اجرای احکام صادره است.

وی در ادامه با اشاره به تعزیر محموله قاچاق پرده در خدابنده  عنوان کرد: برای این محموله جریمه یک میلیارد و 645 میلیون ریال صادر شد .

ممیزی بیان کرد: یکدستگاه خودروی کامیون باری در شهرستان خدابنده مورد بازرسی مأمورین دایره آگاهی قرار گرفته و محموله پرده خارجی به متراژ دو هزار و 104 متر کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: بلافاصله پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی خدابنده تشکیل و تحقیقات لازم انجام پذیرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: مشخص شد این محموله از شهرهای مرزی کشور به مقصد تهران بارگیری و بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم، قاچاق بودن آن محرز شد.

وی ابراز کرد: پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 645 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر