logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۱۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ثبت 75 درصدی هئیت های مذهبی زنجان در سامانه طوبی/ رسانه باید نقش ملموس تری در عرصه مدیریتی استان داشته باشد

ثبت-75-درصدی-هئیت-های-مذهبی-زنجان-در-سامانه-طوبی-رسانه-باید-نقش-ملموس-تری-در-عرصه-مدیریتی-استان-داشته-باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 75 درصد هئیت ها در سامانه طوبی ثبت شده است و مابقی نیز انجام می شود.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: دوره های تخصصی از جمله اولویت های سازمانی تبلیغات اسلامی است که سطح بندی شده برای ائمه جماعات برگزار می شود.

وی از برگزاری دوره های تخصصی مشاوره دینی با حضور ائمه جماعت جوان در سال جاری خبرداد و گفت: جلسات تبیینی و تحلیلی مسائل روز نیز در سال جاری برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مساجد فعال و مشخص داریم که به سمت مسجد طراز اسلامی می روند و برنامه ها با رویکرد محله محور با محوریت مساجد اجرایی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پوشش 100 درصدی مداحان در سامانه طوبی خبرداد و گفت: در مرحله بعدی مداحان سطح بندی شده و کارت مداحی ارائه می شود.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: در حوزه هئیتی در مرحله شناسایی داریم و 75 درصد هئیت ها در سامانه طوبی ثبت شده است و مابقی نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه 20 درصد هئیت های اسمی در مرحله ثبت نام ریزش داشتند،افزود: بخش های انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی و تبلیغی به صورت 100 درصد در این سامانه ثبت نام کرده اند.

این مسئول تصریح کرد: سامانه سجام به منظور یکپارچه سازی اعزام مبلغ و مبلغه ها به مناطق مختلف استان راه اندازی شده است که تا کنون 100 درصد شبکه تبلیغ استان در این سامانه ثبت نام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: نگاه تعاملی در حوزه رسانه ضروری است و به همین منظور واحد رسانه از اواخر سال گذشته راه اندازی شده است که تلاش می شود تا توقعات دو جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام برضرورت ارتقای وضعیت رسانه ای استان تاکید کرد و گفت: رسانه باید نقش ملموس تر و پررنگ تری در عرصه اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه جریان سازی و موج آفرینی در رسانه استان کمتر دیده می شود، افزود: رسانه ها در اجرای برنامه های آسیب های اجتماعی ناظر ما هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر