logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با هفته حجاب و عفاف؛

تجمع مدافعان حریم خانواده در زنجان برگزار می‌شود/ ضرورت پررنگ کردن خدمات 40 ساله انقلاب در حوزه بانوان

تجمع-مدافعان-حریم-خانواده-در-زنجان-برگزار-می‌شود-ضرورت-پررنگ-کردن-خدمات-40-ساله-انقلاب-در-حوزه-بانوان

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با روز حجاب و عفاف تجمع در دفاع از حریم خانواده در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا;لیلا رمضانی امروز در جلسه ستاد مردمی گردهمایی عفاف و حجاب در زنجان، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7 هزار شهید زن در کشور، اظهار داشت: معرفی الگوی سوم زن مسلمان از تاکیدات مقام معظم رهبری در این پیام است.

وی از تشکیل هئیت های اندیشه ورز با حضور بانوان فعال فرهنگی در زنجان خبرداد و گفت: در قالب این هئیت های اندیشه ورز مسائل زنان بررسی و راهکارهای لازم ارائه می شود.

این مسئول برضرورت تبیین نقش زن مسلمان در جامعه تاکید کرد و گفت: معرفی و تبیین این نقش در فضای مجازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: همزمان با روز حجاب و عفاف برنامه های مختلفی در استان زنجان پیش بینی شده است که می توان به برگزاری نمایشگاه های مد و لباس،برپایی ایستگاه های پاسخگویی به شبهات،تقدیر از بانوان موفق و باحجاب ادارات،برگزاری نشست های بصیرتی و تریبون های آزاد اشاره کرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: همزمان با روز حجاب و عفاف تجمع در دفاع از حریم خانواده در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پررنگ کردن خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه بانوان و معرفی زنان متعهد و موفق از دیگر برنامه های این مناسبت است، ادامه داد: معرفی زنان و دختران موفق در رشته های مختلف از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این زمینه محسوب می شود.

این مسئول با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف در سال جاری همزمان با دهه کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، افزود: برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته از سوی سازمان های مختلف برگزار می ‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شنبه ۱۵ تیر  به عنوان "عفاف و حجاب‌، فریضه الهی، سیره فاطمی(س)" نامگذاری شده است، افزود: یکشنبه ۱۶ تیر  به عنوان "عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی" و دوشنبه ۱۷ تیر" عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون" نامگذاری شده است.

رمضانی از نامگذاری سه‌شنبه ۱۸ تیر«  به عنوان "عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن، احترام به آزادی" خبرداد و گفت:چهارشنبه ۱۹ تیر  به عنوان "عفاف و حجاب‌، اخلاق مداری، خانواده سالم" و پنج‌شنبه ۲۰ تیر" عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی" انتخاب شده است.

وی بیان داشت: همچنین روز جمعه ۲۱ تیربه عنوان" عفاف و حجاب‌، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان" نام‌گذاری شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر