logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۱۵۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی خانه مطبوعات زنجان؛

فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان منتشر شد

فراخوان-پنجمین-جشنواره-مطبوعات-زنجان-منتشر-شد

از سوی خانه مطبوعات استان زنجان،فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان زنجان منتشر شد.

به گزارش موج رسا; یوسف ناصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان با هدف  ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان،  گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی،  شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ­های استان و  توسعه ظرفیت ­های موجود مطبوعات توسط خانه مطبوعات استان زنجان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در 10 بخشاصلی  مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت: بخش­های موضوعی این جشنواره نیر عبارتند از: رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت،  دین و معنویت،  حجاب و عفاف،  ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی،  آب، محیط زیست، چالش­ها و آسیب­های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان است.

ناصر افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می­ شوند که در فاصله زمانی ابتدای تیرماه 97 تا پایان خردادماه 98 در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری­ها، پایگاه­های خبری استان و  نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده باشند.

وی اظهار کرد: هر متقاضی مجاز به شرکت در 3 بخش از جشنواره است  و  در هر بخش می ­تواند حداکثر تا 2 اثر را بارگذاری نماید که در مجموع 6  اثر پذیرفته می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از متقاضیان شرکت در جشنواره خواست با مراجعه به سایت  zanjan.pressfestival.irآثار خود را تا تاریخ 20/4/98 بارگذاری نمایند.

وی گفت: روز 17 مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار آیین اختتامیه جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد و از منتخبان این دوره از جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد. 

ناصر افزود: اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه نمایند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر