logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

آغاز طرح تابستانه در 16 پایگاه امداد و نجات هلال احمر زنجان

آغاز-طرح-تابستانه-در-16-پایگاه-امداد-و-نجات-هلال-احمر-زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه در 16 پایگاه ثابت و موقت استان زنجان در سال جاری خبرداد.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: امسال پنج پایگاه موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات استان زنجان به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اضافه شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده های پرتردد و پر خطر  این استان اقدام به استقرار پست های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد و نجات تابستانه با بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها کرده ایم.

این مسئول تاکید کرد: امسال در طرح تابستانه پایگاه های موقت در پنج محور مواصلاتی استان زنجان شامل، پلیس راه زنجان – میانه، زنجان – ابهر، عوارضی زنجان – قزوین، قلعه حسینیه در خرمدره  و کینه ورش ابهر ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح ملی در استان به مدت 94 روز تا 31  شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

میرزایی اظهارداشت: 75 نیروی امداد و نجات مجرب و آموزش دیده در 16 پایگاه به صورت شبانه روز مستقر هستند که در مواقع اضطراری اقدام به ارائه خدمات به هموطنان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی تابستانه در استان زنجان با همکاری دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، شامل پلیس راهور ناجا، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و امدادخودرو خدمات شبانه روزی ارائه می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر