logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به یک گروه و حزب خاصی نیست

شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-متعلق-به-یک-گروه-و-حزب-خاصی-نیست

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به یک گروه و حزب خاصی ندارد و همگان از خدمات آن بهره مند می شوند.

به گزارش موج رسا;  آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگاران دیرین امام خمینی (ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز با برخورد و روش همین سنت حسنه را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان فرا ملی و فرا نهادی فعالیت کرده است،افزود: این نهاد از جمله نهادهایی است که مراسم های ملی را برگزار می کند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: این نهاد ارتباطی به یک گروه و حزب خاصی ندارد و به همه افرادی که زیرپرچم نظام مقدس نفس می کشند، خدمات رسانی می کند.

این مسئول بیان داشت: تا کنون این نهاد با جدیت وظایف خود را انجام داده است و در راس این مجموعه فقیه انقلابی و ولایتمدار قرار دارد.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه،با تقدیر از خدمات حسینی در سمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زنجان،اظهار داشت:امروز انقلاب اسلامی از گردنه های پر پیچ و خمی عبور کرده اگر چه این شرایط جدید نیست.

حقیقی برضرورت شناسایی شگردها و توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی همواره بر علیه نظام اسلامی بوده و هیچ گاه ما را به حال خود رها نکرده است.

وی با بیان اینکه انسجام بخشی به برنامه های مناسبتی از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که همواره با جدیت دنبال شده است، افزود: نظام اسلامی بر اساس منویات امام و رهبری با انسجام و وحدت شرایط سخت را گذرانده است که کار ارزشمندی محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کارهایی که مربوط به انسجام ملی و ارزشی باشد با حساسیت دنبال می کنم و با هماهنگی موضوعات پیش رفته است و باید در آرام سازی جامعه و نشان دادن اقتدار نظام اسلامی همه باید هماهنگ باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر