logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۱۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد/ فرمایشات مقتدرانه رهبری به انقلاب و جبهه مقاومت عزت داد

رئیس-شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-استان-زنجان-معرفی-شد-فرمایشات-مقتدرانه-رهبری-به-انقلاب-و-جبهه-مقاومت-عزت-داد

با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و استاندار زنجان،حجت الاسلام علی ناصر به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

به گزارش موج رسا; نصرت الله لطفی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی و عمومی است با بهره گیری از همه ظرفیت ها فعالیت می کند.

وی ادامه داد: همدلی،شکوه و عظمت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه 22 بهمن دیده می شود که همواره به نحو مطلوبی با حضور همه اقشار برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد فراسازمانی و فراجناحی با نگاه حاکمیتی فعالیت می کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: باشکوهترین مراسم روز پاسدار با دیدار مسئولان استان ها با سپاهیان کشور، در سال جاری و در پاسخ به معرفی سپاه به عنوان گروه تروریستی از سوی ترامپ برگزار شد.

لطفی با بیان اینکه اخلاص،تواضع و خدمات بی منت از ویژگی های مهم حسینی است،افزود: وی همواره در 18 سال گذشته منشا خدمات برای استان بوده است.

وی با اشاره به قرارگیری در هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی،گفت: باید از این فرصت برای افشای حقوق بشر آمریکایی با معرفی جنایت ها و سیاست های خصمانه آن استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب به این معنا است که آرمان و افتخارات انقلاب اسلامی به گونه ای به نسل جوان جامعه تبیین شود تا با بصیرت حرکت انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن اسلامی و ظهور صاحب اصلی آن ادامه یابد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با ششم تیرماه سال جاری 150 شهید گمنام در کشور تشییع می شود.

لطفی ادامه داد: فرمایشات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن عزت دادن به انقلاب و جبهه مقاومت بود که دست رد به سینه ترامپ احمق زد.

وی با اشاره به اقدام سربازان گمنام انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه سایبری دشمنان،افزود: عظمت این اقدام هنوز به درستی ارائه نشده است.

این مسئول با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال برای نخستین بار در 10 هزار روستای کشور راهپیمایی برگزار شد.

گفتنی است،با حضور لطفی،قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام علی ناصر به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

این مراسم امروز با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان،استاندار زنجان و مسئولان زنجانی در تالار پیامبر اعظم زنجان در محل استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر پیش از این سمت  معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه زنجان را برعهده داشت که به جای حسینی انتخاب و معارفه شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر