logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۱۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

کمک بیش از 772 میلیون تومانی خیران زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه

کمک-بیش-از-772-میلیون-تومانی-خیران-زنجانی-در-قالب-طرح-مفتاح-الجنه

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیران زنجانی بیش از 772 میلیون تومان در قالب طرح مفتاح الجنه در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79درصد رشد داشته است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در جلسه شورای مدیران این نهاد با بیان اینکه مهم‌ترین رکن جامعه خانواده است اظهار کرد: تقویت بنیان‌های فکری خانواده های تحت حمایت کمیته امداد باهدف تحکیم خانواده وتوانمند سازی فکری و فرهنگی آن‌ها از رویکردهای مهم این نهاد است.

صفری به مبانی انفاق در اسلام اشاره کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان از آموزه‌های دین مبین اسلام و از تأکیدات ائمه معصومان (ع) بوده و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و کمک به فقرا و نیازمندان بر اساس آموزه‌های دینی از شاخص‌های جامعه اسلامی است.

 وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاهها گفتمان سازی  فقرزدایی  واجتماع محور کردن آن است ادامه داد:آنچه که در دیدارهای مسئولان از خانواده های تحت حمایت مهم است حضور آنها در خانواده هاست.

مدیرکل کمیته امداد گفت: براساس برنامه ریزی 5هزار و104خانواده برای بازدید در نظر گرفته شده بود  که این تعداد با افزایش 79درصدی به 6هزار و564خانواده رسید  و 129درصد برنامه های بازدید از خانواده ها در قالب طرح مفتاح الجنه  تحقق یافته است.

صفری همچنین اضافه کرد 2هزار 592بسته سبد غذایی و116هزار پرس غذای گرم جهت اطعام وافطاری در بین مددجویان تحت حمایت استان  توزیع شده است. 

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر