logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۱۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

370 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان زنجان کشف شد/ 80 درصد معتادان متجاهر دستگیر شده در کمپ نگهداری می‌شوند

370-کیلوگرم-مواد-مخدر-از-نوع-تریاک-در-استان-زنجان-کشف-شد-80-درصد-معتادان-متجاهر-دستگیر-شده-در-کمپ-نگهداری-می‌شوند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از نوع تریاک است گفت: امسال 370 کیلوگرم توسط پلیس کشف شده است.

سعید بابابی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان اظهار کرد: اقدامت لازم در راستای رها سازی معتادانی که توسط پلیس امسال به کمپهای ترک اعتیاد تحویل داده می شود انجام شده است.

وی افزود: امسال معتادانی که به مرکز ترک اعتیاد تحویل داده شده رها سازی نشدند و تعدادی از افرادی که از کمپ آزاد شدند با دستور قضایی بوده و تعدادی نیز به دلیل مشکلات پزشکی آزاد شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه کمپ دو اسب جوابگو نیست و در تلاش هستیم کمپ دیگری با استفاده از تبصره ماده 16 در زنجان ایجاد کنیم بیان کرد: 70 تا 80 درصد معتادان متجاهری که توسط پلیس دستگیر شدند در کمپ نگهدار می شود.

وی در مورد کشفیات مواد مخدر در استان زنجان عنوان کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از نوع تریاک است که امسال بیش از 370 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

بابایی با اشاره به اینکه بقیه مواد کشف شده در استان زنجان از نوع هروئین حشیش گراس گل و غیره بوده است افزود: مردم در صورت مواجه شدن با مواد مشکوک می توانند با شماره 128 تماس بگیرند.

وی در مورد پاکسازی اطراف مراکزی آموزشی در استان زنجان عنوان کرد: در راستای این طرح اقدامات خوبی در سال گذشته و امسال در سطح استان انجام شده است و این طرح همچنان در سطح استان اجرا می شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر