logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

راه اندازی خانه‌های جوان در 3 شهرستان استان زنجان تا پایان امسال

راه-اندازی-خانه‌های-جوان-در-3-شهرستان-استان-زنجان-تا-پایان-امسال

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان راه اندازی خانه‌های جوان در 3 شهرستان استان زنجان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با جوانان استان زنجان که با حضور معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، به تعداد سمنهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: 85 مجوز سازمانهای مردم نهاد در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 18 مجوز را در سال 97 صادر کردیم، ابراز کرد: صدور مجوز 50 سمن در دست اقدام است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 77 درصد مجوزهای صادر شده در شهرستان زنجان بوه است، خاطرنشان کرد: سال گشذته اعتبار تخصیص داده شده برای سمنها سه میلیارد و 10 میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 1755 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان زنجان برای جوانان بود، عنوان کرد: 256 کارگاه آموزشی ازدواج نیز در سطح استان زنجان برگزار شد.

 خلیلی با اشاره به راه اندازی سه خانه جوان در نیمه دوم سال گذشته ادامه داد: تاکنون پنج خانه جوان در سطح استان فعال است که امسال با راه اندازی خانه‌های جوان ابهر، ایجرود و سلطانیه این آمار به هشت مورد می‌رسد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی با موضوع برنامه‌های شتاب‌دهنده کسب و کار گفت: در این راستا دو رویداد کارآفرینی با عناوین برنا و فضای مجازی برگذار شده است.‏

احسان باکری مشاور معاون اول رئیس جمهور نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیتها اظهار کرد: متاسفانه تصور ما از کار این است که حقوق بگیر شویم اما ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جوانان باید پیگیر کارهای خود باشند، ابراز کرد: شرایط ایده آل نیست اما ابزارهای وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد به شرط اینکه جوانان بخواهند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر