logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۱۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور:

برخی مدیران آشنایی کافی با کسب و کارهای جدید را ندارند/ دولت به دلیل برخی مسائل داخلی و بین المللی نتوانسته به شعارهایش عمل کند

برخی-مدیران-آشنایی-کافی-با-کسب-و-کارهای-جدید-را-ندارند-دولت-به-دلیل-برخی-مسائل-داخلی-و-بین-المللی-نتوانسته-به-شعارهایش-عمل-کند

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی مدیران آشنایی کافی با کسب و کارهای جدید را ندارند‏.

 

به گزارش موج رسا; مهدی علیخانی امروز در دیدار با اعضای مجمع مشارین جوان استاندار زنجان و همچنین اعضای برخی سازمانهای مردم نهاد استان زنجان با اشاره به سخنان برخی جوانان خاضر در جلسه اظهار کرد: دغدغه‌های در صحبت‌های نخبگان و جوانان وجود دارد اما یک امیدی نیز برای حل مشکلات دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع مشورتی استاندار زنجان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان باید با یک تعامل تمام موضوعات و مسائل مشترک سمنها و جوانان را احصا کنند، ابراز کرد: ما قول می‌دهیم فصل مشترکها را در این خصوص در سطح ملی پیگیری کنیم و آن دسته از مسائلی که در استان قابل حل است باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات پیش روی کسب و کارهای نوآورانه و جدید عنوان کرد: در خصوص کسب و کارهای نوین با مشکلاتی روبرو هستیم که یکی ناشی از ماهیت خود کار یعنی نو بودن آن است که سبب شده مدیران آشنایی کافی با این نوع کسب و کارها را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه گاهی جوانان نباید مشکلات را به پای عدم اراده مسئولان در حل مشکلات کسب و کارهای نو بدانند، افزود: گاهی به دلیل عدم به روز بودن مدیر مشکلاتی مانند عدم تطبیق شرایط با کسب و کارهای نوآورانه را شاهد هستیم که باید تلاش شود تناسبی در این خصوص ایجاد شود.

علیخانی با تاکید بر لزوم وجود اعتماد در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و کسب و کارها خاطرنشان کرد: در خصوص سازمان ملی جوانان پیگیریهایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت در توسعه سمنها به لحاظ کیفی اقداماتی را آغاز کرده است، گفت: در بحث خانه‌های جوان نیز باید گفت که در گذشته تعداد این خانه‌ها بسیار کم بود اما اکنون افزایش زیادی داشته است.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شعارهای دولت بیان کرد: کشور در این مقطع زمانی با یکسری مسائل داخلی و بین المللی مواجه شده که حواسها از برنامه‌ها و شعارها دور شده است.

وی با اشاره به تاکید معاون اول رئیس جمهور به تعیین تکلیف ساختار جوانان تصریح کرد: مقرر شده تا موضوع ساختار جوانان از کانال دولت انجام شود که این اراده در دولت وجود دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر