logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۱۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان زنجان اجرا می شود/ بیش از 800 نفر در مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند

طرح-پاکسازی-مناطق-آلوده-در-سطح-استان-زنجان-اجرا-می-شود-بیش-از-800-نفر-در-مبارزه-با-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-دستگیر-شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به اجرای طرحهای پاکسازی در استان زنجان گفت: با اجرای این طرحها در استان زنجان بیش از 800 نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان زنجان اظهار کرد: سال گذشته این طرح در نقاط مختلف شهرستانهای استان زنجان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه کنترل محورهای مواصلاتی استان زنجان نیز شامل طرح های پاکسازی محسوب می شود تصریح کرد: امسال نیز این طرح همانند سالهای گذشته در سطح استان زنجان اجرا می شود.

بابایی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ها شاهد افزایش دستگیری ها در سطح استان هستیم بیان کرد: با اجرای این طرح ها بیش از ۸۰۰ نفر توسط پلیس مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این دستگیر شدگان از توزیع کنندگان، خرده فروش و نگهدارندگان را شامل می شود افزود: بیش از ۴۳۰ نفر از معتادین توسط پلیس دستگیر شده و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در مورد مقابله با افزایش اعتیاد در بین جوانان روستایی عنوان کرد: در این راستا برنامه های مختلفی توسط پلیس در سطح استان زنجان هر سال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از افزایش اعتیاد در بین جوانان روستایی برنامه مختلفی در سطح استان زنجان برگزار میشود بیان کرد: در این راستا تعامل خوبی با ادارات مختلف در سطح استان داریم همچنین با دهیاری ها و شورای روستا ها در این خصوص جلسات توجیهی برگزار می شود و همچنین بر افزایش فعالیت پاسگاه ها در سطح روستاها نیز تأکید شده است.

بابایی با اشاره به اینکه هر سال در سطح روستاها نیز دستگیری و کشفیات مواد مخدر را داریم ابراز کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر تعامل بسیار خوبی با سپاه، جهاد کشاورزی و سایر ارگانهای مربوطه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کمی از دستگیر شدگان در حوزه مواد مخدر در استان زنجان اعم از نگهدارنده توزیع کننده و خرده فروش افراد بومی بود که در این راستا مردم استان زنجان همکاری بسیار خوبی را با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشتن عنوان کرد از هم استانی های عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک با ۱۱۰ جهت اطلاع تماس حاصل فرمایید.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر