logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

موضع قاطع رهبر انقلاب درس شجاعت، تدبیر و درایت برای جهانیان بود/ مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه‌ای جز فشار و تحریم نداشته است

موضع-قاطع-رهبر-انقلاب-درس-شجاعت،-تدبیر-و-درایت-برای-جهانیان-بود-مذاکره-با-آمریکا-تاکنون-نتیجه‌ای-جز-فشار-و-تحریم-نداشته-است

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: موضع قاطع رهبر انقلاب درس شجاعت، تدبیر و درایت برای جهانیان بود.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست  وزیر ژاپن و پاسخ قاطع به آمریکا اظهار کرد: در این دیدار تدبیر، درایت و شجاعت رهبر انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه برخورد حضرت آقا با یک پیام رسان یک درس بزرگ بود، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با قاطعیت تمام موضع جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برخورد و پاسخ مقام معظم رهبری ما را یاد امام راحل می‌اندازد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به اندازه کافی به 5+1 حسن نیست نشان داده و مذاکراتی انجام داده و اکنون نیازی به گفت‌وگوی ایران و آمریکا نیست.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به خوبی دست طرف آمریکایی را خواند و اجازه نداد منافع ملت دچار آسیب شود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال اهداف دیگری از مطرح کردن موضوع مذاکره با ایران هستند و ما هرگز نباید فریب آمریکایی‌ها را بخوریم.

بیگدلی با بیان اینکه ترامپ به دنبال اهداف خود در مورد موضوع مذاکره با ایران بود که پاسخ قاطع مقام معظم رهبری نقشه دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: این پاسخ قاطع مقام معظم رهبری بار دیگر به دنیا نشان داد که ایران رهبری هوشیار، قاطع و بادرایتی دارد که این چنین توانسته در مقابل آمریکا بایستد و از منافع ملت دفاع کند.

وی بیان کرد: آمریکا هیچ گاه حسن نیست نداشته و اکنون نیز به دنبال کاهش تنش و ایجاد روابط توام با احترام و منافع متقابل نیست، بلکه در پشت پرده این پیشنهاد مذاکره مسائل و اهداف دیگری پنهان است.

عضو فراکسیون امید مجلس  با بیان اینکه مذاکره با یک دروغگو خلاف عقل است، اظهار کرد: مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه‌ای جز فشار و تحریم نداشته و ما نباید دوباره به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر