logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۱۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان:

دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در استان زنجان/ بیش از 29 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد

دستگیری-سه-توزیع-کننده-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-بیش-از-29-کیلوگرم-مواد-مخدر-از-نوع-تریاک-در-زنجان-کشف-شد

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف و دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر در زنجان گفت: بیش از 29 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد.

جعفر کردلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از كشف 29 كيلو 300 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري 3 قاچاقچي سابقه دار در يك عمليات پليسي خبر داد اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر اينکه 3 نفر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند، شناسايي و دستگيري در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به همراه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستانهای ابهر و ایجرود متهمان را با دو دستگاه خودرو در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

جانشن فرمانده انتظامي استان زنجان بيان کرد: در بازرسي از خودروها 29 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین ها جاساز شده بودند کشف شد.

وی ضمن تاکيد بر همکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع موادمخدر را در اولين فرصت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کردلو در ادامه با اشاره به کشف و ضبط کود شیمیایی قاچاق در خدابنده عنوان کرد: این محموله از در شهرستان خدابنده کشف و توقیف شد.

وی بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامي بخش بزینه رود شهرستان خدابنده، حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کود شیمیایی کشاورزی مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشن فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسي از اوراق بارنامه خودرو وانت نیسان مقدار 35 کیسه کود شیمیایی کشاورزی قاچاق به ارزش تقریبی 25 میلیون ریال کشف شد.

وی ابراز کرد: در اين رابطه یک متهم دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.//ع

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر