logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند

دستگاه-قضایی-با-قدرت-از-رونق-تولید-حمایت-و-با-فساد-اقتصادی-مبارزه-می‌کند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند.

به گزارش موج رسا;  حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم ومعارفه رییس دادگستری شهرستان ابهر که با حضور امام جمعه ،فرماندارو مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با اشاره به این موضوع که انسان دونوع قدرت یکی قدرت شخصی و دیگری بواسطه مسئولیت  پیدا میکند و این قدرت در مسئولیت در جایگاه خطیر قضاوت و مسند کارگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی  یک قدرت مضاعف  تلقی می‌شود اظهار کرد: اگر این قدرت مسئولیت برای خدمت به خلق خدا باشد  یک سعادت و سروری است برای صاحب قدرت ، اما اگر استفاده ناصحیح  شود شقاوت و خسران برای شخص خواهد بود که همه بایستی به این مقوله دقت و اهتمام  داشته  باشند .

وی با بیان اینکه حل مشکلات و باز کردن گره ها ی مردم یک توفیق الهی است اظهار داشت : حرکت در این مسیر با استمداد از قرآن ،اهل بیت (ع) و نماز خصوصا در مسند قضا و قضاوت بایستی سرلوحه همکاران و مسئولین قضایی استان باشد ، چرا که حکم قاضی فصل الخطاب است و جایگاه قضاوت ،جایگاهی بسیار حساس و بالاست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان  در ادامه خطاب به رییس جدید دادگستری شهرستان ابهر خاطرنشان کرد:  در عین حفظ شأن و  استقلال دستگاه قضایی همکاری ، مشورت و تعامل با سایر دستگاهها خصوصا شورای تأمین  برای اتخاذ تصمیمات موثر در جهت  خدمت به مردم   بعمل آید  چرا که  برکت و توفیق در کارهای  جماعت است .

اسماعیل صادقی نیارکی حمایت از تولید داخلی و اشتغال را از وظایف مهم دستگاه قضایی برشمرد  و تصریح کرد: دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می کند  و واحدهای تولیدی که بنا به مشکلاتی تعطیل  شده اند بایستی به چرخه تولید و فعالیت برگردند .

در این مراسم از زحمات پور رستم رییس سابق دادگستری تقدیر و بهروز عباسی به عنوان رییس جدید دادگسترسی شهرستان ابهر معرفی شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر