logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۱۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

منطق مقاومت، راهکار نظام اسلامی در گام دوم انقلاب است/ عبور از چالش های بزرگ با منطق مقاومت

منطق-مقاومت،-راهکار-نظام-اسلامی-در-گام-دوم-انقلاب-است-عبور-از-چالش-های-بزرگ-با-منطق-مقاومت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: در گام دوم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اندوخته ها و تجارب پیشین گام های استوارتری را با منطق مقاومت برخواهد  داشت.

علیرضا فیروزفر، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:جمهوری اسلامی منطق مقاومت در برابر حربه تسلیم زور گویان علیه ملت های مظلوم را به گفت و گوی غالب تبدیل کرد.

وی ادامه داد: حمایت از ملّت های مظلوم و ایستادگی در برابر سلطه و زورگویی مهمترین راهبرد نظام است و از آن عدول نخواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه دهه اول انقلاب اسلامی عبور از چالش های بزرگ با منطق مقاومت در برابر نظام سلطه محقق شد، افزود: نظام اسلامی در این دهه،حسن همجواری و گفت و گوی منطقی با کشورهای جهان پیرامون فی مابین در عرصه سیاسی و معادلات منطقه ای و جهانی را طی می کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان حمایت از مسائلی مانند فلسطین و سوریه و ... را راهبرد جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این راهبرد رسم سیاست ورزی در جهان را پیاده سازی کرده و ملّت های جهان را بیدار کرده است.

فیروزفر خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اندوخته ها و تجارب پیشین گام های استوارتری را با منطق مقاومت برخواهد  داشت.

وی بیان داشت: امروز دوران وادار کردن ملت ها به تسلیم توسط نظام سلطه سپری شده است و تنها راه چنین نظام هایی احترام گذاشتن به حقوق متقابل ملت های دیگر است.

این مسئول با اشاره به اینکه در عرصه داخلی با تکیه بر توانمندی ها و بسترها می توان پیشرفت کرد،تصریح کرد: باید دست نیاز به سوی دیگران را به حداقل ممکن رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: جمهوری اسلامی با نوآوری در عرصه های مختلف با رهبري مدبرانه ي ولي امر مسلمين توانسته است چهره ای نوین از مدیریت را به ملت های دیگر معرفی کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر