logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۱۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد:

مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب کار جهادی عالمانه است

مهم‌ترین-کلیدواژه-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-کار-جهادی-عالمانه-است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بالاترین مؤلفه اثرگذار برای از بین بردن خط تخریبی امروز دشمنان نظام، تلفیق تفکر و ویژگی‌های مدیر و کارگزار انقلابی اوایل انقلاب، با روش‌های علمی و شیوه‌های مدیریتی عالمانه و به‌روز است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در جلسه شورای مدیران این نهاد در شهرستان خدابنده با تشریح اهداف برگزاری جلسات شورای مدیران در ادارات تابعه این نهاد، اظهار کرد: ایجاد فهم و زبان مشترک به‌منظور وحدت و یکپارچگی در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و تحقق اهداف، مطالبات و سیاست‌های کاری این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی از اهداف مهم برگزاری این جلسات است.

وی افزود: ارزیابی عملکردها و فعالیت‌های صورت گرفته به‌منظور تبدیل خلأها و کاستی‌ها به فرصت‌های مهم و اثرگذار در حوزه کاری این نهاد و جاری کردن اندیشه و تفکر بسیجی و کار جهادی در حوزه اجرا از اهداف دیگر برگزاری جلسات شورای مدیران در شهرستان‌ها است.

صفری بابیان اینکه نام‌گذاری هرسال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشه راه و مسیر فعالیتی کشور در آن سال را مشخص می‌کند، ادامه داد: نام‌گذاری امسال به «رونق تولید» در استمرار اقتصاد مقاومتی بوده و ضرورت دارد نگاه و رویکرد کارگزاران این نهاد در همه بخش‌ها متناسب با آن شکل‌گرفته و در حوزه اقدام و عمل نیز جاری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه دشمنان با به راه‌اندازی جنگ تمام‌عیار اقتصادی سعی در ناکارآمد جلوه دادن کارکردهای نظام و ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله بین امام و امت دارند، تصریح کرد: اقتصاد هدف غایی انسان نبوده ولی می‌تواند سایر اهداف را محقق کند از همین رو وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد شناخت صحیح از وضعیت موجود و تلاش جهادی برای تبدیل پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل و ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب کار جهادی باتدبیر و عالمانه است، افزود: بالاترین مؤلفه اثرگذار برای از بین بردن خط تخریبی امروز دشمنان نظام، تلفیق تفکر و ویژگی‌های مدیر و کارگزار انقلابی اوایل انقلاب، با روش‌های علمی و شیوه‌های مدیریتی عالمانه و به‌روز است.

صفری با تأکید بر اینکه هویت ما در این نهاد حضور میدانی و عملیاتی و بین مردم بودن است، ادامه داد: تلاش ما باید به سمتی هدایت شود تا با سرعت دادن به کار، شناخت اولویت‌ها، برطرف کردن ضروریات موردنیاز جامعه هدف و تبیین شفاف دستاوردها به مردم، عنصر اعتماد و اطمینان در جامعه به کارکردهای این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی تقویت‌شده و فقرزدایی اجتماع‌محور و مردمی شود.

وی بیان کرد: توجه به برنامه محوری و داشتن ایده و خلاقیت در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف متناسب با نقشه راه و سیاست‌های ابلاغی با تأکید بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های هر منطقه به‌منظور ارائه بهترین و مؤثرین خدمت به خانواده‌های تحت حمایت باید در اولویت بخش‌های مختلف کاری این نهاد قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر