logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زرین رود تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت آیین های فصلی کشاورزی در هفته فرهنگی

ضرورت-استفاده-از-ظرفیت-آیین-های-فصلی-کشاورزی-در-هفته-فرهنگی

شهردار زرین رود گفت: می توان از ظرفیت آیین های فصلی از جمله باران،آب،غذاهای بومی و محلی، لباس ها و صنایع دستی و اداوات کشاورزی نیز برای اجرای این هفته فرهنگی استفاده کرد.

علی رجبی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برنامه های مختلفی همزمان با هفته فرهنگی شهرستان ها در خدابنده برگزار می شود. 

 وی با بیان اینکه بازی های بومی و محلی و آیین های سنتی برای این هفته پیش بینی می شود، افزود: می توان از ظرفیت تعزیه شهرستان نیز برای اجرای برنامه فرهنگی شهرستان استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم زرین رود دارای آداب و مراسم ویژه در جشن ها و عروسی ها هستند که می توان از این ظرفیت در برگزاری هفته فرهنگی استفاده کرد.

شهردار زرین رود با اشاره به آیین های کشاورزی در این شهرستان که به صورت متفاوت در فصول مختلف برگزار می شود،یادآور شد: می توان از ظرفیت آیین های فصلی از جمله باران،آب،غذاهای بومی و محلی، لباس ها و صنایع دستی و اداوات کشاورزی نیز برای اجرای این هفته فرهنگی استفاده کرد.

رجبی راد با بیان اینکه نوستالژی هر شهر و شهرستان می تواند برای برگزاری هفته فرهنگی مثمر ثمر باشد،بیان داشت: معرفی مشاهیر و شخصیت های هر شهر و شعرای گرانسنگ هر شهرستان در این هفته ضروری است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر