logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۱۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق محروم مورد توجه قرار گیرد

تقویت-بنیه-علمی-دانش‌آموزان-مناطق-محروم-مورد-توجه-قرار-گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر بهسازی و نوسازی مدارس در استان زنجان گفت: باید مقاوم سازی و بازسازی مدارس زنجان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان به نوسازی و مقاوم سازی مدارس در استان زنجان اشاره و تاکید کرد: باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای انجام شده و در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات نوسازی استان زنجان تصریح کرد: میزان اعتبارات این حوزه در سال 96 که حدود 39 میلیارد تومان بود که در سال 97 به 94 میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق محروم تاکید کرد و افزود: تجهیز مدارس و توجه به اوقات فراغت از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی استان زنجان را جزو استانهای پیشرو در حوزه خیرین مدارس عنوان کرد و گفت: در استان زنجان حضور خیران در این حوزه بسیار خوب بوده و این کار باعث شده بسترسازی خوبی در این حوزه اتفاق بیفتد.

مرادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خیران افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری خیران علاوه بر بحث مادی روح خیرخواهی و نیک‌اندیشی را در جامعه ساری و جاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان عنوان بهشت خیران مطرح است افزود: این امر با وجود خیران نیک اندیش در سطح استان در زمینه‌های مختلف اتفاق افتاده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر