logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۱۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

استفاده از روان‌گردان‌ها و اختلالات روحی و روانی عوامل اصلی خودکشی‌ها در زنجان است/ پلیس با دلالان گندم با جدیت برخورد می‌کند

استفاده-از-روان‌گردان‌ها-و-اختلالات-روحی-و-روانی-عوامل-اصلی-خودکشی‌ها-در-زنجان-است-پلیس-با-دلالان-گندم-با-جدیت-برخورد-می‌کند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه آمار خودکشی‌ها در زنجان نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است گفت: استفاده از روان‌گردان‌ها و اختلالات روحی و روانی عوامل اصلی خودکشی‌ها در زنجان است.

رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد جدی پلیس با دلالان گندم در استان زنجان اظهار کرد: اگر افرادی نیت خرید گندم و خارج کردن آن به خارج از استان داشته باشند مطمئن باشند که در این راه متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر افرادی قصد خرید گندم و خارج کردن آن به خارج از کشور داشته و موارد قانونی رعایت نشود و برخورد جدی شده و اقدام به توقیف با را خواهیم داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان عنوان کرد: بعد از توقیف مراحل قانونی به صورت جدی پیگیری می‌شود و این موضوع را از برنامه‌ کاری خود خواهیم داشت.

وی افزود: از قبل نیز هشدارهای لازم در این باره داده شده و اگر کسی نسبت به هشدارها بی‌توجه باشند برخورد لازم خواهد شد.

رحمتی با اشاره به آمارهای خودکشی در استان زنجان افزود: آمار خودکشی‌ها امسال نیز همانند سالهای گذشته روند معمولی را داشته و آمار خودکشی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نیافته است.

وی از وقوع یک فقره قتل در شهرستان قیدار در یک روز گذشته خبرداد و عنوان کرد: علت قتل اختلاف بود و عاملان توسط پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه نه در بحث قتل و نه در خودکشی افزایش در استان نداشتیم خاطر نشان کرد: وقوع قتل و خودکشی امسال وجود داشت و منکر این موضوع نیستیم.

وی از وقوع سه فقره قتل در سه ماهه امسال در زنجان خبرداد و افزود: هر سه مورد در شهرهای اطراف زنجان رخ داده و همه عاملان نیز دستگیر شدند.

رحمتی با اشاره به عوامل خودکشی در استان زنجان افزود: خودکشی‌ها در زنجان به عوامل مختلفی بستگی دارد و بیشترین عامل به اختلال‌های روانی، افسردگی، استفاده از افیونیک از نوع صنعتی و سنتی بوده و رتبه بعدی بحث‌های مالی است.

وی خاطر نشان کرد: عمده عوامل خودکشی‌ها به اختلالات روحی روانی و مصرف مواد مخدر(روانگردانها) برمی‌گردد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر