logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۱۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

‏۳۱ هزار و ۶۰۰ ‏نفر در استان زنجان بیکار هستند/ فعالیت 17 مرکز کاریابی در استان زنجان

‏۳۱-هزار-و-۶۰۰-‏نفر-در-استان-زنجان-بیکار-هستند-فعالیت-17-مرکز-کاریابی-در-استان-زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان‏ با اشاره به آمار بیکاری استان گفت: ‏۳۱ هزار و ۶۰۰ ‏نفر در استان زنجان بیکار هستند‏.

به گزارش موج رسا; محمدرضا یوسفی با اشاره به فعالیت موسسات مشاوره شغلی در استان زنجان اظهار کرد: موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار در شناسایی فرصت‌های شغلی، ارائه مشاوره تخصصی و معرفی کارجویان به فرصت‌های شغلی در استان هستند.

وی با اشاره به لزوم اهتمام جدی مدیران مراکز کاریابی در جذب مشاوران متخصص حوزه مشاوره شغلی تصریح کرد: این مراکز برای کاهش نرخ بیکاری در بین قشر تحصیل کرده تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعداد مراکز کاریابی در استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر در استان زنجان ۱۷ مرکز کاریابی فعال است.

وی بیان کرد: سال گذشته از مجموع افزایش ۴۶۴ هزار نفری شاغلان کشور، ۱۹ هزار فرصت شغلی معادل ۴ درصد آن در استان زنجان محقق شده است.

یوسفی با اشاره آمار بیکاران استان ادامه داد: میزان جمعیت بیکار استان نیز از رقم ۳۶ هزار و ۹۰۶ نفر نفر در سال ۹۶ به رقم ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در سال ۹۷ کاهش یافت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر