logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

برخورد با اخلالگران تنظیم بازار در زنجان افزایش می‌یابد/ حکم 70 پرونده تخلفاتی در زنجان اجرا شد

برخورد-با-اخلالگران-تنظیم-بازار-در-زنجان-افزایش-می‌یابد-حکم-70-پرونده-تخلفاتی-در-زنجان-اجرا-شد-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به نظارت و افزایش مقابله با گرانفروشی و احتکار در استان زنجان گفت: برخورد با اخلالگران تنظیم بازار در زنجان افزایش می‌یابد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت اصناف در استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته با افزایش نظارتها و برخوردها منجر به تشکیل و بررسی بیش از 150 پرونده تخلفاتی در حوزه‌های مختلف در سطح استان زنجان شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان در سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان زنجان نیز با هماهنگی لازم اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: از محل اجرای این طرح تعداد 151 پرونده تخلفاتی تشکیل و در شعب این اداره کل در حال رسیدگی بوده که حکم 70 پرونده صادر و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان نظارتها در استان زنجان انجام می‌شود تأکید کرد: با هرگونه تخلفات صنفی که موجب برهم زدن نظم بازار شود.

ممیزی خاطر نشان کرد: برخورد قانونی با متخلفان انجام شده و اقدامات انجام شده در این راستا از طریق سایت‌های خبری به اطلاع شهروندان محترم می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به کشف محموله قاچاق گوشی در زنجان افزود: تعداد 113 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ از یکدستگاه خودروی پژو 405 در زنجان کشف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم این اداره کل معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: متهم ضمن قبول مالکیت محموله اعلام کرد هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی کالاها به داخل کشور را ندارد.

وی ضمن اعلام ارزش 2 میلیارد ریالی برای این محموله تصریح کرد: بر همین اساس پس از سیر مراحل قانونی، طبق حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 3 میلیارد و 210 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی تصریح کرد: بیشترین محموله‌های قاچاقی که در استان زنجان کشف می‌شود مربوط به گوشی تلفن همراه است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مقابله جدی با قاچاق کالا در زنجان افزود: در این راستا از ابتدای سال پرونده‌های متعددی از خشکبار، کالای قاچاق، سیگار، البسه غیره کشف شده است.

 //ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر