logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۱۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

ساخت پل مدرس زنجان در عرض یک سال برنامه‌ریزی شده است/ بازگشایی محور جدید پادگان در موعد مقرر انجام می‌شود

ساخت-پل-مدرس-زنجان-در-عرض-یک-سال-برنامه‌ریزی-شده-است-بازگشایی-محور-جدید-پادگان-در-موعد-مقرر-انجام-می‌شود

عضو شورای شهر زنجان‏ با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: ساخت پل مدرس زنجان در عرض یک سال برنامه‌ریزی شده است‏.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان اظهار کرد: بازگشایی محور جدید پادگان در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر می‌توانستیم پروژه سبزه میدان را به موقع آغاز کنیم، به طور یقین در برنامه زمانی دو ساله به اتمام می‌رسید، ابراز کرد: با این وجود برنامه‌ریزی می‌شود تا مناقصه برگزار و شرکت پیمانکار انتخاب شود و این قول را به مردم می‌‎دهیم که این پروژه دو سال بعد از آغاز به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای تقاطع مدرس نیز برنامه‌ای ساخت پل داریم، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا پروژه تقاطع غیرهمسطح مدرس را به مراتب بهتر از پل امام حسن مجتبی(ع) اجرا کنیم.

وی بیان کرد: پل مدرس قرار است با معماری بهتری نسبت به پل امام حسن مجتبی(ع) اجرا شود که سعی داریم اتمام این پروژه نیز در عرض یک سال انجام شود.

حمیدی با بیان اینکه اتمام به موقع پروژه‌ها را جزو اولویت مدیریت شهری قرار داده‌ایم، ادامه داد: پل امام حسن مجتبی(ع) یک تجربه موفق در اتمام به موقع پروژه‌های شهری است.

وی تصریح کرد: باید در مدیریت شهری به گونه‌ای عمل کنیم که با کاهش هزینه‌های اضافی رضایت شهروندان را جلب کنیم.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ]
زیبایی های معماری وکاربرد هنر وفرهنگ وعنصر آب در پروژه های شهرداری زنجان بسیار تاسف آور است به عبارتی اصلا وجود ندارد
فرم ارسال نظر