logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تجلیل از فرهنگیان،دانش آموزان و ایثارگران در هفته فرهنگی شهرستان ها/ نمایشگاه تولیدات آثار خاص فرهنگی برگزار می شود

تجلیل-از-فرهنگیان،دانش-آموزان-و-ایثارگران-در-هفته-فرهنگی-شهرستان-ها-نمایشگاه-تولیدات-آثار-خاص-فرهنگی-برگزار-می-شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معرفی فرهنگیان،دانش آموزان و ایثارگران شاخص فرهنگی به عنوان جلوه های ایثار و توانمندی هر شهرستان احصا و در هفته فرهنگی شهرستان ها تجلیل می شوند.

ابراهیم رفیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب برنامه های هفته فرهنگی می توان از ظرفیت های دانش آموزان و فرهنگیان استان بهره گرفت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب هفته فرهنگی استان می توان از دستاوردهای چهره های مطرح علمی، فرهنگی و ادبی استان استفاده کرد، بیان داشت: باید برگزاری مسابقات ورزشی نیز در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: معرفی فرهنگیان،دانش آموزان و ایثارگران شاخص فرهنگی به عنوان جلوه های ایثار و توانمندی هر شهرستان احصا و در آن ایام تجلیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات آثار خاص فرهنگی در این ایام، بیان داشت: همچنین می توان از ظرفیت هنرستان ها در هر شهرستان برای برگزاری مطلوب هفته فرهنگی استفاده کرد تا دانش آموزان آثار ادبی علمی و تولیدات هنرستانی خود را به نمایش بگذارند.

رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین تولیدات سرود دانش آموزی نیز می تواند در آیین های رونمایی و احتتامیه هفته فرهنگی شهرستان ها به نمایش در آید.

وی با بیان اینکه اگر شهرستانی فاقد فضای اسکان هست می توان از موقعیت مدارس شبانه روزی در این زمینه استفاده کرد.

این مسئول گفت: ضروری است هر شهرستان محور و محتوای برنامه های خود را به ستاد مرکزی برای برگزاری مطلوب و تصمیم گیری ارائه کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر