logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس راه استان زنجان:

برخورد 3 دستگاه خودرو در زنجان 4 کشته و زخمی برجا گذاشت

برخورد-3-دستگاه-خودرو-در-زنجان-4-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

رئيس پليس راه استان زنجان با اشاره به برخورد سه دستگاه خودرو در زنجان گفت: در این حادثه یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از برخورد 3 دستگاه خودرو پراید، تیبا و پژو 206 با یکدیگر در محور زنجان- قزوین خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه اين حادثه یک كشته و 4 مصدوم برجاي گذاشت.

وی تصریح کرد: در پي اعلام فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در محور زنجان- قزوین  تيم گشت پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند.

رئيس پليس راه استان زنجان بیان کرد: با حضور ماموران در محل طي بررسي‌هاي به عمل آمده و شواهد عيني موجود در صحنه مشخص شد 3 دستگاه خودرو پراید‌، تیبا و پژو 206 با یکدیگر برخورد كرده است.

وی بيان کرد: متاسفانه در اين تصادف راننده پژو 206 به علت شدت جراحات وارده جان باخت و 4 نفر دیگر از سرنشینان خودروهای دیگر مصدوم و برای مداوا به بيمارستان منتقل شدند .

مظفری با اشاره به اينكه  بنابر اعلام نظر کارشناس پلیس راه علت اين حادثه در دست بررسی است ، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگي کنند و از انحراف به چپ و تغيير ناگهاني مسير و سبقت هاي غير مجاز خودراري کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر